Sıcak bir deyiş adına dokunuşum... Şimdi aşkına şiirler yazacak olsam; Biti kanlanmış diyecekler olabilir, deli kansız Bilmezler insanın eşidir tabibi Sıcakkanlılığından alır tabiî mutluluğunu.. Öldün mü kaldın mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günlerden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günlerden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilmezler insanın eşidir tabibi Sıcakkanlılığından alır tabiî mutluluğunu.. Öldün mü kaldın mı? HADİ İKİDEN PEK Bİ ŞEY ANLAMADIM..AMA BU ONA GÖRE DAHA FARKLIYDI ŞİİR TADI VARDI YANİ..YOLUNUZ AÇIK OLSUN.
Yumuşak bir deyiş adına dokunuşum... Şimdi aşkına şiirler yazacak olsam; Biti kanlanmış diyecekler olabilir, deli kansız. Bilmezler, insanın eşidir tabibi Sıcakkanlılığından alır tabiî mutluluğunu. Öldün mü kaldın mı? ... ===================================
Yüreğinde sevda varsa ölmemiştir, O sevda yanıyorsa kesin sönmemeiştir.. HakanKURTARAN Yüreğinize sağlık.Çok güzeldi.
Yumuşak bir deyiş adına dokunuşum... Şimdi aşkına şiirler yazacak olsam; Biti kanlanmış diyecekler olabilir, deli kansız. Bilmezler, insanın eşidir tabibi Sıcakkanlılığından alır tabiî mutluluğunu. Öldün mü kaldın mı?
Kaldıysa gelir, umudunuzu hiç yitirmeyin. Tebrik ederim.Saygı ve selamlarımla.
Unuttuğum ikiler
Dün bir, bugün iki
Bilmezler insanın eşidir tabibi
Sıcakkanlılığından alır tabiî mutluluğunu..
Öldün mü kaldın mı?
HADİ İKİDEN PEK Bİ ŞEY ANLAMADIM..AMA BU ONA GÖRE DAHA FARKLIYDI ŞİİR TADI VARDI YANİ..YOLUNUZ AÇIK OLSUN.