GERÇEK DOSTŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Gerçek dost, Yaradandan başkası değildir. Test edildi onaylandı.
Yalan denilen dünyada gerçeği aramaktan başka saçmalık olabilir mi? Gerçek dost sandıklarından hangisi yanındadır ihtiyacın olduğunda ? İsteyerek veya istemeyerek seni bırakıp gider. En yakınından başla; ANNEM dediğin emir geldimi sarınır beyaz çarşafa, doğru öbür adrese. Babanda öyle... Kardeşlerin mi ? Onlar daha acı, miras davasına, henüz emir gelmeden uzaklaşır senden, unutur aynı annenin karnında yaşama merhaba dediğini. ’’Sende kim sin ey fani ?’’ Aşık olup evlendiğin eşin mi ? İstersen dörtdörtlük bir eş ol.... Kimin umrunda, bulmuşsa egosunu okşayan biri anında silinirsin defterinden. Onun için yaptığın onca güzellikler anında sıfırlanır, acımasız vicdanında. Evlatmı gerçek dost ? Çok komik... İsteklerini yerine getirmemeye gör. Nasılda silinirsin dünyasından.Silmekle kalmaz dikenli diliyle öyle bir yaralar ki seni...Ölmek istersin yok olmak yeryüzünden. Konuşmanın saçmalığı gelir aklına, gönül kırıldıktan sonra sözlerin ne anlamı kalır ki...Gönül kırıldıktan sonra. Arkadaş; ’’Bir kıvılcım düşer önce büyür yavaş yavaş Bu en güzel bu en sıcak duygudur arkadaş Ortak olmak en sevince ve en kedere Yollarımız ayrılsa bile seninle arkadaş’’ Üzgünüm ama öyle değil arkadaşlıkta...Onlar ancak şiirlerde ve şarkılarda...Güzel günlerde yazılanlar, geçici yani. Gerçek değil...Yalan dünyada gerçek olur mu? Düşmeye gör, ne arayan olur ne soran...Beklentilerini yerine getirmemeye gör nasıl yabancı bakar o sımsıcak bakışlar... Deney bedava ; arama sorma hiç kimseyi, sağlıklıyken, uzun bir süre bekle, kimler arayacak seni? Ve ne için arayacak... Bu çok önemli, yokluğunu fark edipte mi arayacak, yoksa sana ihtiyacı olduğu için mi ?
Kimler geldi geçti dünyamdan
Bir parça ekmeği paylaşmadık mı seninle Şiirler yazmadın mı gözlerime Merkezi değilmiydim dünyanın Nefesini benden almazmıydın Benimle güne başlayıp Ömrünü bana adamazmıydın Senin aslan kızın değilmiydim babam Yüzümü görmeyince ağlayan annem Sütümden beslenmeden yaşayamayan yavrum Kollarımda huzuru bulan yarim Dertlerine derman olduğum dostum Omuzuma yaşını akıtan can dostum Nerdesiniz, şimdi nerde... Yalandı, yalan Şimdi bende bir yalanım üzülmeyin Seste yalan, sözde yalan Gel birazda sen oyalan Gerçek olan Yalnız YARADAN YARADAN... Tek gerçek dost, seni bırakmayan, sende seninle yaşayan tek varlık YARADAN, YARADAN... Tasavvuf dergahımdan esintiler.30/01/2010-nilkurt |
Bir parça ekmeği paylaşmadık mı seninle
Şiirler yazmadın mı gözlerime
Merkezi değilmiydim dünyanın
Nefesini benden almazmıydın
Benimle güne başlayıp
Ömrünü bana adamazmıydın
Senin aslan kızın değilmiydim babam
Yüzümü görmeyince ağlayan annem
Sütümden beslenmeden yaşayamayan yavrum
Kollarımda huzuru bulan yarim
Dertlerine derman olduğum dostum
Omuzuma yaşını akıtan can dostum
Nerdesiniz, şimdi nerde...
Yalandı, yalan
Şimdi bende bir yalanım üzülmeyin
Seste yalan, sözde yalan
Gel birazda sen oyalan
Gerçek olan
Yalnız YARADAN
YARADAN...
Tek gerçek dost, seni bırakmayan, sende seninle yaşayan tek varlık YARADAN, YARADAN...
............................................
Zaten tek tesellimiz o.Şiirin hikayesinde yazdıkların da çok manidardı.Allah hepimizi iyi insanlara dost etsin.Çok sevgimle Allah'a emanet ol.