KUTLU ERENLER GELDİ BU GECEŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Bu şiirimi
Herkes bu vatan kimin diye sorarken ’’Bu vatan toprağın kara bağrında yatanlarındır ’’ diyen Orhan Şaik Gökyay’ımıza İstiklal Marşı Şairi’miz Mehmet Akif Ersoy’umuza Burada isimlerini sayamadığım nice vatan şairimize ozanlarımıza Bıraktıkları eserlerde destanlaşan kefensiz yatan isimleri unutulmuş can mehmet’lere Bu topraklara asıl vatanlarını Orhun Selenga Tanrıdağları’nı bırakıp gelen dedelerimize Anadolu’ya barış sevgi adalet getiren Alp Erenler’e Hünkar Hacı Bektaş Veli Yunus Emre Abdal Musa Sultan Baba Kaygusuz Hacı Bayram Veli Daha nice gönül erlerine bilim adamlarına bilgelere Dandanakan Mohaç Zigetvar Niğbolu .... Daha nicelerinde Sakarya Meydan Muharebesi’nde Çanakkale’de Yemen Çölleri’nde Conkbayırı’nda Sivas Erzurum Amasya kongrelerindeki değerli büyüklerimize Mustafa Kemal Atatürk ve Silah Arkadaşları’na Kutsal Vatan’ımızı işgalci düşmanlara karşı canı pahasına savunan Nene Hatun Hasan Tahsin Sütçü İmam ismini bilmediğimiz kahramanlara Mehmet’lere Lazıyla kürdüyle çerkesiyle omuz omuza savaşan kahraman yiğitlerimize Tek yürek tek bilek Anadolu insanımıza ve onların asil evlatlarına ithaf ediyorum.
Fatma Ana aşure yapar
yapar Hü diye diye ol mubarek erenler gezer Hü diye diye derem derem bir su ver susuz gitti çölde şehitler Horasan’dan çıktılar yola selam ettiler sağa sola Anadolu’da verdiler mola yurt yaptılar Hü diye diye derem derem bir su ver susuz gitti çölde şehitler Nice gece yorgun uykusuz Dedeleri susuzdu onlarda susuz Alanya beyi Sultan Kaygusuz asasını aldı Hü diye diye derem derem bir su ver susuz gitti çölde şehitler Harun çok gözyaşı döktü yıllarca gezdi boynu büküktü Erenler el verdiler O’da öptü sonra gittiler Hü diye diye derem derem bir su ver susuz gitti çölde şehitler |