Hiç gitmem diyordun Gittin Unutmam diyordun Unuttun bile Belki Dayanamam ki Derdin Oysa dayanıklısın Hadi canım Bu ölümlü dünyada Sensiz ölürüm Demiştin Ama hala yaşamak tasın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜNDE DURMADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜNDE DURMADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç gitmem diyordun Gittin Unutmam diyordun Unuttun bile Belki Dayanamam ki Derdin Oysa dayanıklısın Hadi canım Bu ölümlü dünyada Sensiz ölürüm Demiştin Ama hala yaşamaktasın...
ısra küçük söz anlamlı ve de büyük tebrikler.güzeldi puanım 5.saygılar.
hiç gitmem diyordun Gittin Unutmam diyordun Unuttun bile Belki Dayanamam ki Derdin Oysa dayanıklısın Hadi canım Bu ölümlü dünyada Sensiz ölürüm Demiştin Ama hala yaşamaktasın...
Anlamlı bir şiir , anlayana . Tebrikler yüreğinize sağlık.
Gittin
Unutmam diyordun
Unuttun bile
Belki
Dayanamam ki
Derdin
Oysa dayanıklısın
Hadi canım
Bu ölümlü dünyada
Sensiz ölürüm
Demiştin
Ama hala yaşamaktasın...
ısra küçük söz anlamlı ve de büyük tebrikler.güzeldi puanım 5.saygılar.