Bugün de, gün. Suskunluğa, devrildi. Sancılı benliğim, Anlayamazsın! Kederler büyütüyorum avuçlarımda Kızıl kızıl yoluyorum saç diplerimi İp’lerini çekiyorum mutluluğumun.
Kuşlarımı sen öldürdün, Mavileri de ben vuruyorum, Cıvıltılarını duyamazsın!
Gecenin saati duruyor, Kol geziyor ölümün sessizliği, Sensizliğim çöküyor üstüme üstlük, Bir derin uykusuzluk, Bin kâbus…
Zaman, gecenin üç’ü dür ağlayışımın Çağlayışımın bitim vaktinde. Mavi düşlerimden gölgen düşerken Köz olan ben, Duman duman saran yüreğim olur Talan olan dileğimdir, melekler arasında Dahası da, tanrım şahit! Hadi git, git..!
Vardığın gün’lere güller serilsin, Sevilen tan vakitleri, Akşamlar benim nasılsa, geceler benim Ellerim, tutamasa da! Unutturamaz hiç bir şey asla, asla. Seni…bana…beni…!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTTURAMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTTURAMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman, gecenin üç’ü dür ağlayışımın Çağlayışımın bitim vaktinde. Mavi düşlerimden gölgen düşerken Köz olan ben, Duman duman saran yüreğim olur Talan olan dileğimdir, melekler arasında Dahası da, tanrım şahit! Hadi git, git..!
merhaba güzel dostum çok güzel bir şiirdi . yüreğinizin sesi hiç susmasın. aşkla kalıon. hiç bir şey size aşkı unutturmasın sağlıcakla kalın
Sonu görünmez karanlıkların ışık huzmelerini ararken yürek işçileri bir dalganın köpüğüyle üşür gözleri. Dalgın bir yaşamak andıdır kadersizlerin yüzündeki çizgiler, kemirdikçe kamaşır düşleri. Toplum çalkantılarıyla silkelendiremedikçe böylesi çaresizleri, kanayan bir yara olarak alır götürür içimizdeki o asil değerleri,,, Kutlarım Gün ışığı