(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESKİLERDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESKİLERDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayırlı geceler can kardeşim geçmişin acı tatlı anıları yüreğinden mısralara dökülüvermiş öyle içten öyle güzel ki gönülden kutlarım sevgilerimi bıraktım sayfana
değerli dostumun her zamanki güzel şiirlerinden birini daha zevkle okudum ve payıma düşeni de aldım,teşekkürler,tebrikler..sevgi ve saygımla,selamlar....
not: değerli dostum monitörüm yandı..2 veya 3 güne dek yenileyeceğim..o yüzden her zaman nete giremiyorum..şu an kızımın diz-üstü bilgisayarından girdim bir süreliğine,hoşçakal...
off abim offf şiirin sinemi deldi geçti içim burkuldu gözüme yaşlar doldu hele ki bu günlerde rahmetli babamın doğum günü ve resimler avutuyorken bu şiir tam denk geldi abiciği yüreğine sağlık kalemin hiç susmasın
Anlamlı şiirini kutlarım.Usta kalem ve nefes dert görmesin hocam,eskiden nanaviyat önde gelirdi insanlık,şimdi yerini madiyat aldı bir yarıştır gidiyor insanların midesi değil gözü aç.Dünya malı Dünyada kalıyor ,giden ne götürüyor kefenin cebi yok.Emeğine sağlık.Selam ve saygılar.
Zaman herşeyi götürür ama götüremediği tek tek anılardır. şiiriniz aldı götürdü beni. Etkili yorumunuzşa şiirinizi dinlemek haz verdi. Kutlarım duyarlı yüreğinizi.Selamlar.
cetin abim sayfana yüreyinden güzelikler düsmüs yine yazan elerine yüreyine saglik her eskilerden kadir kiymet vardi simdi eskilerden iz bile kalmadi hayirlisi tskler güzel siirin icin saygilar sana
merhaba efendim zaman bileri bile bitirdi eskilerden eskilerden efendim ne mektup kaldı ne selam veren kaldı efendim çok etkilyici bir şiir okudum ve dinledim beni aldı taa esk,lere götürdü kutlarım güzel yüreği efendim sevi ile kalın hoşçakalın
merhaba efendim hangimiz aramıyoruz eskilerden hep arıyoruz ama maalesef geri dönüşümüz yok sağlıkla kalın efendim bende eskilerdenim merak etmeyiniz efendim
Selam saygıdeger efendim ben biraz eskilerden çıkıp kurtulamıyorum galiba arada böyle aglayıp zıklayıp bir şeyler arıy0rum eskilerde.. sayfama onur verdiniz çok degerli hanımefendi en derin saygılarımla...
Haklısınız üstad.Eskiden başkaydı şimdikilere sorsak mektup mu kaldı derler ama o mektupların tadı bambaşkaydı, bilmezler...Kutlarım güzel şiirinizi,selamlar.
Ne eski dostluklar ne sevdalar, duygular kaldı sn. şairim.. Hakikaten 'eski' oldular. Teknolojinin artmasıyla üç beş günlük oldu herşey. Ya telefonun bipbiplerinde, ya da maillerde yaşanır oldu dostluklar hatta sevdalar... Göz yok, yürek yok, duygu yok. Tükeniyor günbe gün değer verilen değerler. Ne ziyaretler kaldı, ne gitmeler gelmeler. Betonlaşırken çevremiz, yüreklerde betonlaşmaya başladı. Özel günler tatil günleri oldu.. Gitmeler, gelmeler kalmadı. Nasılsa var telefon, mail:)) Bayramınız kutlu olsun, bitti...!!! Ee yeter:)) Saatler öncesinden çıkılırdı eski/den. Bekletmeyim diye dost deneni. Şimdi ne gerek:)) Beklesin bir mesaj yeter :)) Yoldayım kusura bakma geciktim! :)) Hastalanınca bir yakınınız koşardık eski'den, ya şimdi? Yaz mesaj tamam:)) Geçmiş olsun.. bitti!! Var mı birşeye ihtiyacı, yanında olalım nerde... Daha neler neler... Evet başkaydı eskiler.. Yenilenelim derken eski/di yürekler.. Bir dokun bin ah işit gibi oldu benimki de:)) Daldım eskilere, dizelerinizle.. Lakin kırılmazsınız umarım, düşüncemi paylaşmadan da geçemeyeceğim.. Eskilerden sözünün sürekliliği, tekrarı zaman zaman gözümü ruhumu yordu sn. şairim.. Saygı ve sevgilerimle..
sera. tarafından 1/25/2010 12:59:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duygu ve fikirlere katılımı etkili yorum seçme lütfunda bulunarak beni onurlandırmışsınız.. Teşekkür ederim. Haklısınız ne kadar çok, eskiden denirse densin yetmiyor galiba:)) Ne geçen zamana dur denilebiliyor, ne de geri dönülebiliyor..
sayfama hoşgeldiniz gönül dostu ..yazdıklarınıza aynen katılıyorum tekrarı belki biraz gözü kulagı yormuş oldu farkındayım ama inanın bin defa tekrar etsem anlatamıyacagım meramımı kanısına kapıldım yazarken saygılar efendim
eskiler her zaman için çok güzel olmuştur. eskileri anmayan var mı hiç? bazen hüzün ve bazen mutlulukla anılırlar mutlaka... selam ve saygılarımla. çok güzeldi.
Maziye doğru gidelim Eskilerden...eskilerden... ------------ hayırdır arkadaş neden daldık eskilere bırak yerinde dursun mazide... yeni yollar açılsın yeniye yarına hatta bugüne bakalım daha erken ... çok anlamlı hüzünle yansyan mısralarına eskiler canlanır arada ararız o güzel belkide değerini bilmediğimiz günleri... ellerinize sağlık çok güzeldi...