Zeytin gözlerinden hüzün çağlıyor Hasretlik sancısı yürek dağlıyor Halini gördükçe içim ağlıyor Yıpratma kendini kurban olurum O nur cemalinde derman bulurum
Sen gül, yanağında güller açılsın Sözün, sohbetinden neşe saçılsın Muhabbet bağından bade içilsin Kahretme kendini kurban olurum Her damla yaşında ben boğulurum
Sen varken yanımda hicranım erir Acılar tükenir diken gül verir Hüzün derya olsa sevdam yeşerir Zulmetme kendine kurban olurum Seni üzgün görsem ben mahvolurum
Bunca yıllar geçti neler aşmadık, Dertler çığ olsa da asla taşmadık, Gayemiz mutluluk inatlaşmadık. Ağlatma sevdiğim kurban olurum Sensiz dünya bomboş ben kaybolurum
Dedim ya sevgilim gönlümüz yorgun Şu gönlüm sadece seninle durgun Firkatin ruhumda ebedi vurgun Yeter etme artık kurban olurum Zeytin gözlerinle ben durulurum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Yar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Yar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dedim ya sevgilim gönlümüz yorgun, Şu gönlüm sadece seninle durgun, Firkatin ruhumda ebedi vurgun. Yeter etme artık kurban olurum, Zeytin gözlerinle ben durulurum…
sevgili abicim okadar anlamlı ve akıcı bir şiir olmuşki insan okudukca birdaha okumak istiyor sanki şiir okuyanı içine çekiyor ve düşündürüyor ben çok begendim harika muhteşem dizelerdi son günlerde okudugum en güzel şiirlerden bitanesiydi içten ve gönülden yazılmış sanki gönül dili konuşturulmuş yüreginize saglık harika bir şiirdi. saygı veselamlar.
3+2 kıta tekniği ile kaleme alınmış, dördüncü mısralarda yapılan yarım kafiyeli uyaklar tam ve zengin kafiyelerle kurulan kafiye örgüsü ayrıca 5. kıtada şiirin bütününde kurulan uyak düzeniyle hoş bir çalışma... Anlamca zafiyete düşmeden tekniğin uygulanışıyla hoş bir eser okudum. Duygularını dizelerde çok iyi yansıtmışsınız. Saygıdeğer Ağabey bu değerli çalışmandan ötürü seni tebrik etmek istedim.
Bunca yıllar geçti neler aşmadık, Dertler çığ olsa da asla taşmadık, Gayemiz mutluluk inatlaşmadık. Ağlatma sevdiğim kurban olurum; Sensiz dünya bomboş ben kaybolurum…
Dedim ya sevgilim gönlümüz yorgun, Şu gönlüm sadece seninle durgun, Firkatin ruhumda ebedi vurgun. Yeter etme artık kurban olurum, Zeytin gözlerinle ben durulurum…
Tebrik ederim. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Zeytin gözlerinle ben durulurum…
Çok güzel bir AŞk şiiriydi.
Tebrikler..