Camiyi bombala, uçağı düşür, Bumu vatan borcu, bumu vazife, Sınır boylarında, evladım üşür, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Dış tehdit camide namaz kılan mı? Sınırda emrine şeksiz uyan mı? Milli iradeye, saygı duyan mı? Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Her on yılda nota, vermek mi işin? Her yirmi senede, göster sen dişin, Mide bulandırır, çirkin duruşun, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Özgürlük dokunur, senin midene, Göz açtırma sakın milli kölene, Yazık senin kışkırtmanla ölene, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Dalaş yunanlıya, çıksın bir savaş, Olmazsa JETİNİ sen düşür yavaş, Kur çeteni gel de millete sataş, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Devlet sırrı denen, bunca rezalet, Her tarafı kokuyor, büyük ihanet, Tarihi hiç mi yok, sende siyanet, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Bu iktidar hırsın, ne kadar şedit, Nedir bu hiddetin, nedir bu tehdit. Yetmez mi boş yere, verilen şehit. Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Artık haberlerden, midem bulandı, İhanet etmeyen, bilmem kim kaldı, Tutunacak dallar, ellerde kaldı, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Satılmışlar listesi, utanç veriyor, Guantamola kampı, küçük kalıyor. Menfur planların, canlar yakıyor, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Suçluya bakma hiç, ihbarcıyı bul, Neden bütün millet, olmaz sana kul, Yavrular yetimdir, genç kadınlar dul, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Ordumuz diyerek, baş tacı yaptık, Umudumuz diye, hep ona baktık, Meğerse çok yanlış, bir yola saptık, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Şehitler ölmez, vatan bölünmez, Meğer bir yalanmış, aslı bilinmez, Menfur emellerin, hiç sonu gelmez, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Millete ihanet, balyoz ve kafes, Sakın şu millete, aldırma nefes, Niyetin kul olsun, emrine herkes, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Silaha boru der, evraka kağıt, Bak millet derdinden, yakıyor ağıt, Ekmeğimizi yiyip, yaşıyorsunuz, Neden bize tuzak, kuruyorsunuz.
Ayağındaki postal, benim paramla, Korkma asla işim, olmaz haramla, Sen benim evladım, canım askerim, Dön bu hatalardan, ben af ederim.
Yanlış tanımışsın, inan atanı, Neden öldü öğren, şehit yatanı, Ne olur elimden, alma vatanı, Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Yazılır suçların bak, çarşaf, çarşaf, Kaldı mı millete, gizli bir TARAF, Dosyanla doldu bak, Adliyede Raf. Bumu vatan borcu, bumu vazife.
Halkı millet yapan dindir, imandır, Gerisi sadece, ham bir yalandır, Şehadet din ile, kutsal makamdır, Gerisi basit bir ölüm, leşten farkı ne?
Kardeş kavgasından, medet umanlar, Şehidin kanına, ekmek banalar, Milleti, KÖR, SAĞIR, CAHİL sananlar, Hainden, zalimden, söyle farkı ne.
NOT: İçinde yaşadığımız günlerin fevkalade üzücü olaylarının vermiş olduğu sıkıntı ve millet olarak çetelerin elinden çektiğimiz acılar, her onyılda bir verilen muhtıralar yirmi yılda bir yaşadığımız darbeler ve müdahaleler yüzünden düçar olduğumuz fakirlik, kardeş kavgası ve yaşadığımız korkuların içimde meydana getirdiği öfke, ruhumda uyandırdığı korku, sorumlu olduklarına inandıklarıma duyduğum nefret, Sevip te bel bağladığım, güvenerek geleceğime güvenle baktığım kurumların başında bulunanların ihaneti beni ızdırapla inletti ve keşke bu günleri yaşamasaydık ve bizler de bu acı ama gerçek satırları kaleme almasaydık.
Keşke dışımızda bir düşmana karşı savaş verseydik te Milli Şairimiz Mehmet Akif ERSOY gibi güven kaynağımız ordumuza kahramanlık destanları yazsaydık.
İstemeyerek yazmış olduğum BU MU VATAN BORCU isimli şiirim ve benzerleri vatan ve milletini seven insanlar tarafından kaleme alınmasaydı. Yazdırılmasaydı! ! ! Diyorum. Llisteme kaydediyor ve dostlar ile paylaşıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bumu Vatan Borcu. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bumu Vatan Borcu. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah medyalar medyalar Hepsi farklı söylüyor Hangisine inanayım Şeytan Hutbe okuyor
Garbın afakını saran Bana örnek oluyor Nasıl Müslümanım ki Papa önder oluyor
Toplum Mühendisliği Söylemez Hakikat sesi Gazap Mümin'in nesi Şeytan orda duruyor
Yetmişbin perdeyi ben Yedi ekranda gördüm Terkeyledim hepsini Öyle Şehitleri gördüm
Kuranı anlatan yok Şeyhten okuyan çok Köşe başı Papağan Bülbüle iltifat yok
Dedi ki Allah Dostu "Bize dava gerekmez" Anlamadıysak onu Rüyamıza da gelmez
Dünya meta, izzeti Parti fırka hizmeti Müslümana tuzaktır Hepsi kirli sepeti
Yüzyıl Alimi Akif Kuran tefsir eyledi Müslümanlar cahil diye Aşikare etmedi
Zahirde bir tiyatro Yönetmeni kendimiz Seyreden de kendimiz İnanan hem kendimiz
Şehit nedir bilmek için Şehitleri Görmeliyiz Çünkü yaşıyor onlar Görmüyorsak susmalıyız
Sen de sus şimdi Orhan Şehitleri görmüyorsan Papağandan farkın kalmaz Şehit, Veli görmüyorsan
Vatan borcu Şehitlere orhan Aldanma sen Mehitlere Allahım bizi affet Hakikati hidayet et
Biz de böyle görüyoruz, değerlendiriyoruz Necdet Bey. Böyle şiirle yorum yapmak pek etik değil aslında ama, yazmadan geçemeyeceğimi hisederek,geniş görüş ve yürekli bir şair olduğunuzu düşündüğümden affınıza güvenerek yazmış bulunuyorum. Selam ve Sevgilerimi sunarım.
Hepsi farklı söylüyor
Hangisine inanayım
Şeytan Hutbe okuyor
Garbın afakını saran
Bana örnek oluyor
Nasıl Müslümanım ki
Papa önder oluyor
Toplum Mühendisliği
Söylemez Hakikat sesi
Gazap Mümin'in nesi
Şeytan orda duruyor
Yetmişbin perdeyi ben
Yedi ekranda gördüm
Terkeyledim hepsini
Öyle Şehitleri gördüm
Kuranı anlatan yok
Şeyhten okuyan çok
Köşe başı Papağan
Bülbüle iltifat yok
Dedi ki Allah Dostu
"Bize dava gerekmez"
Anlamadıysak onu
Rüyamıza da gelmez
Dünya meta, izzeti
Parti fırka hizmeti
Müslümana tuzaktır
Hepsi kirli sepeti
Yüzyıl Alimi Akif
Kuran tefsir eyledi
Müslümanlar cahil diye
Aşikare etmedi
Zahirde bir tiyatro
Yönetmeni kendimiz
Seyreden de kendimiz
İnanan hem kendimiz
Şehit nedir bilmek için
Şehitleri Görmeliyiz
Çünkü yaşıyor onlar
Görmüyorsak susmalıyız
Sen de sus şimdi Orhan
Şehitleri görmüyorsan
Papağandan farkın kalmaz
Şehit, Veli görmüyorsan
Vatan borcu Şehitlere orhan
Aldanma sen Mehitlere
Allahım bizi affet
Hakikati hidayet et
Biz de böyle görüyoruz, değerlendiriyoruz Necdet Bey. Böyle şiirle yorum yapmak pek etik değil aslında ama, yazmadan geçemeyeceğimi hisederek,geniş görüş ve yürekli bir şair olduğunuzu düşündüğümden affınıza güvenerek yazmış bulunuyorum. Selam ve Sevgilerimi sunarım.