(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSTUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSTUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susarak bu denli isyan edebiliyorsa insan, o susuşlar yüreğinizin taaa derinlerinden gelen inlemelerdir elbette. Takdirlerim çok efendim. Bence mükemmeldi!
söz gümüşse sukut altındır demişler arkadaşım susmak en güzeli aslında ama içinize atıp kendinizi de fazla yıpratmayın....küstüm şarkısı gibi türkü tadında olmuş ayrıca yazı sitili çok hoşuma gitti nasıl yazdınız merak ettim doğrusu kaleminizi kutlar başarılarınızın devamını dilerim selamlarımla....
Bazen susmakta gerekiyor aslında konuşupta anlaşılmamktansa susmayı tercih edenlerdenim, siz susmayın susarsanız bu yürek sesini okuyamayız kutlarım şiir yürekli dost kalmeiniz daim ve dik olsum...
degerli şair yeri gelince susulacak zamanı gelince konuşulacak,ki insanlar konuşa konuşa anlaşırlar yoksa sorunlarla hüzünlerle baş etmek zordur bu her açıdan herkesle olduğu gibi seveninede iyi bir dille konuşacak .çok güzeldi anlamlı. yüreginize elinize sağlık SAYGIYLA SELAMLAR.SALICAKLA KALINIZ.
GÜZEL BİR SEÇİM....SUS/MAK... SUS VE BEKLE... GELECEKTE GELECEK... AH GÜZEL ŞAİR BİR BİLSEN, NE GÜZELLİKLER GETİRCEK... O ZAMAN FELEĞİN TOKATI KİME İMİŞ ANLAYACAKSIN.. BEKLE...!..........
Yürege saglik.
saygimla