(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN BATIYOR.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN BATIYOR.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
saygıdeğer esmerefsane. Böyle bir aşkın içinde bulunmak ve böyle bir aşığı canlandırmak. Böyle mi yaşanır vebali! Sevgili esmerefsane. vakit buldukca takip ediyorum şiirleriniz, Âdeta “kara sevda”ya dönüşmüş. Bu sevgi :))) Allah sevginizi daim etsin. Yüreğinize sağlık.Kaleminiz daim olsun Sevgiler yüreğinize. Kalbiniz gülümsesin...
Ufkumda yanan alev perveri Uyku girmez bu sevda yeli Acıları sardı ruhumda benliği Bana doğmayan güneşim batıyor
Penceremde korkum var yorgun gözler Uykusuz gecemin tek sebebi beklemek Sabrın taştığı yürek öyle kanar Hayâller kurduğum günüm batıyor
Seslenişinin içinde ürkek bir hayatı buluyoruz. Size uyku vermez bir hayatta bir gün güneşin bir gün günün batışı mutlak bir neticede müsbet bir anı yakalayacaktır. Elbette sabrınızın ölçüsü nisbetinde.. Ya sabır şair, ya sabır.. Dualarımla
GÜN BATACAK VE DAYANACAĞINIZ BİR GECE..YİNE DOĞAN GÜNE UYANACAKSINIZ.. ÇOK GÜZELDİ ŞİİRİNİZ..RESİMLE BÜTÜNLEŞMESİ İSE HARİKA..KUTLUYORUM.. SEVGİM VE SAYGIMLA..
Gönül güneşleri hiç batmasın ve her sabah yeni sevdalara doğsun güneşler, geceyi bile aydınlatsın yürekler, kutluyorum değerli dizelerinizi Şairim, sevgi ile...
HAYELLER KURDUĞUM GÜNÜM BATIYOR.ÇOK GÜZELDİ HER GÜN YENİDEN GÜNEŞ AÇIYOR DİLERİM ,BU GÜNEŞ GÖNLÜMÜZE DE AÇAÇAKTIR BİR GÜN. GÜZEL DİZELERDİ KUTLARIM SAYGILAR SELAMLAR.