Şiirimi bir yabancı okuyor, Şiirimi bir yabancı öpüyor. Sanki erimedik aynı kapta, Gözlerimin akı, Sanki yok olmadı gözlerinde Ve sanki Kayıp gitmedi ellerinde ellerim… Şiirime el gözler bakıyor. Okuyor, Okuyor, Okuyor Ve birkaç damla, Gözyaşı oluyor gözde; Nedense…
Dün gölgesini gördüm şiirimde Geziniyordu kendince; Ne arardı, bilmem ki…
Nasıl bir iştir ki Sıyrılıp gider, giden -Ruh gibi- gönülden… İzinsiz gelir, İzinsiz gider… Eritir, tüketir.
Belki de ondandır Ölüme kılıç çekmesi ayrılığın. Nefesinin ölmeyip Sadece sırtının dönük olduğunu bilmek Ve asla saçlarında hissetmeden esişini Yanmak, bundan ah çektirir insana.
Ömrü yokmuş, Bir sigara kokusu kadar Sevdaların. Sigara mı olsam ne…
Hadi açın camları; Çıksın şu duman, Şu koku, Şu anılar… Açın şu mezarı, Ölmeden ölmek ne! Açın da Koyayım saçlarımı, Ellerimi, Ayaklarımı… Sadece Ya yüreğimi Mezar taşı yapın Ya da gözlerimi ki İnatla kalan, Anlasın: Hayatın anlamı, Görmek ve duymakta.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Keder Muhtırası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Keder Muhtırası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hadi açın camları; Çıksın şu duman, Şu koku, Şu anılar… Açın şu mezarı, Ölmeden ölmek ne! Açın da Koyayım saçlarımı, Ellerimi, Ayaklarımı… Sadece Ya yüreğimi Mezar taşı yapın Ya da gözlerimi ki İnatla kalan, Anlasın: Hayatın anlamı, Görmek ve duymakta.
Hüzün düşmüş sayfaya değerli hocam, kutlarım yürek dizelerini Şairim, sevgi ile...
Yaşanmışlıkların vede yaşanacakların son noktası ölümden
sonra konulduğu harika bir eser okudum usta kaleminizden..
İzne tabi değildir hayat ibaresini koymak geldi şiirin orta yerinde
şiirin en can alıcı anında..Güzel vede anlamlı olan değilmi gizemli olan..
Severek vede şiir adına haz alarak okudum bu nadide eseri kutlarım
usta kalemi vede duygu dolu yüreği TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yudumyunus