(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYAZ YAŞMAKLI NİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYAZ YAŞMAKLI NİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşlı, beyaz yaşmaklı nine, Çimen, o çimen gibi yine, Oturmuş evinin önünde, Hâtırâlarını bekliyor nine.
Ellerinden öperim ben o ninenin şairim, Yıllar önce Lise öğrencilik çağlarında iki arkadaş Edirne sokaklarında dolaşıyorduk, bir yaşlı nine evinin önünde ki kocaman bir kayayı kapının sağından alıp soluna koymamızı istedi kıramadık zor da olsa taşıdık kayayı, yarım saat sonra aynı yerden geçtiğimiz de ninem bu defa kayayı aksi yöne koymamızı istedi anladık ninem konuşacak birilerini arıyor kayanın yerini değiştirmedik ama epeyce sohbet ettik onunlan yanlız bırakmayalım yaşlılarımızı hiçbirzaman yüreğine sağlık üstadım, saygı ile sevgi ile...
Teşekkürler Üstadım yürek aynı yürek, sizin dizeleriniz benim yaşadığım nice olay hatırlatır beraber atan bu yüreklere, Trabzon'u, Trabzon'luları çok seviyorum..Saygı ile..
Çimen, o çimen gibi yine,
Oturmuş evinin önünde,
Hâtırâlarını bekliyor nine.
Tebrik ederim. Güzel bir dörtlüktü.
Saygı ve selamlarımla.