(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dost yüreğe saygılar ANNELER çok kutsal varlıklardır ne etsekte haklarını veremeyiz bizim için neleri feda etmediler ki bir düşünelim paha biçilemez bir kuruma şekli yürğinize sağlık böyle güzel bir şeye parmak bastığınız için belki bu vesileyle tüm anneleri hatırlatmış oldunuz TÜM ANNELERE SONSUZ SAYGI veSEVGİLER
güzel yorumun ve beğenin için teşekür ederim öğretmenim.... evet yazdıklarına tamamıyla katılıyorum.... bütün annelerin ellerinden öpüyorum... sevgiyle....
yorumun ve beğenin için teşekür ederim arkadaşım. konu anne olunca kim yaralanmaz ki.... kimin yüreği cız etmez ki...yüreğin aşkla dolsun sevgiyle arkadaşım....
yorumun ve beğenin için teşekür ederim arkadaşım. geyet doğru annelik anne olmak başlı başına bir güzellik bir ayrıcalık....tüm annelere saygım sonsuz... bu güzel annelerden biri de sen ol arkadaşım.... sevgiyle....
dost şair çok güzel dizelerdi...yüreğine sağlık... tebrik ederim...kısa ve öa analarımız bizim baştaçı analarımız... onlar her şeyimiz...yazan kaleminiz susmasın daim olsun... sevgi ve saygılarımla...
+Bakışlarında var tandırın ve tezek dumanının isi Kader diye algıladığı çaresizliğin nefesi Anadır,candır.acaba yaşamdan aldımı mutluluk.... Bütün analara selam olasun...Kutlarım