(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yazılır mı ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yazılır mı ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"İnsanlar aklın hatırladıklarını unutabiliyor, ama kalbin hatırladıklarını unutmuyorlar... Kalb çoğu kez sahibinden habersiz hatırlar; ilk yaranın kendi izini tekrar eden hafızasına yaslanır." M.mungan ........................................................................................................................ biliyordum dinlediğimiz uzaklar aynı değildi. O geçmişi ben geleceği dinliyordum.İçinde yaşadığımız zamanın kulak kabarttığımız uzakları bile farklıydı.Bir tek kalplerimiz yakındı onunla, ben diğer birçok şeyi önemsizleştiren bu yakınlığı yıllar geçtikçe daha çok anlayacaktım. Zaten hep öyle olmaz mı?Hayat demek biraz... da... zamanında anlamadıklarımıza karşı duyduğumuz pişmanlıklar demek değil midir?
Şairim kutlarım güzel yürek sesinizi sevgimle saygımla cici bakın gönlünüze ve ömrünüze ...
Bu iki dize bir çok şiire bedel..sessiz çığlıklarımız yankılanır derinliklerde,kimseler duymaz bilmez.kendi içimize akar gözlerimizdeki ırmaklar,kendi yüreğimizde patlar magmalar Etna lavları gibi sel olup yüreğimizin denizlerine akar. Bir hata için kaç mecnun öldürmeli,kaçkez ferhata dağları yol ettirmeli,kaç yıldızdan dilek tutmalı.kaç ömürü heba etmeli..boşvermeli aziz dost,bazen akışına bırakmak en iyisi..
Eline yüreğine sağlık şairem..
Bedewi tarafından 1/7/2010 9:45:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
yorumunuzla onur verdiniz aziz dost.. içimzde coşar,patlar,akar da dökülür mü ? dökülse de ne kadarı? zehrini almak gerekir şifa niyetine bu kadarla da olsa :)