(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen busun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen busun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz güzel bir düşünce mahsülü... Anlatımınızı mükemmel, kutlarım... Gönlüne ve kalemine sağlık... .......................................... Saygı ve selamlar..
Güzel dizeleriniz birde Türkçe klavye ile yazılsaydı çok daha güzel olacakmış...Dilerseniz klavyenizi Türkçe'ye çevirebilirsiniz, bende öyle yaptım. Ve rahat ettim.. Almanca klavye ile yazmanın zorluğunu biliyorum..Bazı kelimelerde çok sıkıntı yaşanıyor...Eğer nasıl olduğunu bilmiyorsanız bu konuda size yardımcı olabilirim..Veya size şöyle bir teklifte bulunayım. Şiirlerinizi asmadan önce mesajla bana gönderirseniz, düzeltip geri gönderebilirim..Geçenlerde Münih'te oturan bir arkadaşın şiirini de aynı şekilde yapmıştık...
Tekrar şiire gelecek olursak...Otuz küsür yıldır Almanya'da yaşayan biri olarak, şiirin hikayesini az çok tahmin edebiliyorum.. Çok güzel kaleme almışsınız, tebrik ederim...
Sevgi ve saygılarımla...
*Şimdi aklıma geldi..Bu şiirinizi birazdan düzeltip size göndereceğim. Dilerseniz o şekilde tekrar ekleyin...Gerçi o zaman yorumumun çok yerlerinin bir anlamı olmayacak, ama olsun.. :-))
dönüp bir arkana baksan, elinden kacirdiklarini,görüp, utancindan,ölesin gelir. ama ölemessin......
sen busun
İNSAN ASLI İLE GURUR DUYMALI SİZ DE ONU YAPMIŞSINIZ NE KADAR DA GÜZEL ETMİŞSİNİZ SEVGİYİ ETİKETTE ARAYANLARDAN HAYIR GELMEZ DEĞERLİ DOST YÜREK DAİMA BAŞINIZ DİK OLSUN YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK BAŞARILARINIZIN DEVAMI DİLEKLERİMLE.SELAM SAYGILAR...
Anlatımınızı mükemmel, kutlarım...
Gönlüne ve kalemine sağlık...
.......................................... Saygı ve selamlar..