Söz Vermiştin Bana
Söz vermiştin bana,
Gelecektin hani. Kaç mevsim geldi geçti, Yine gelmedin herşeyim. Söz vermiştin bana, Benim olacaktın birtanem. Kaç yıl geçti bak hala, Yine hasretim sana. Söz vermiştin bana, Sadece sen ve ben olacaktık. Neredesin bebeğim, Yine sensizlikleyim. Söz vermiştin bana, Kandırmayacaktın beni. Aşkımız bir yalan oldu, Yine yoksun sevdiğim. |
"Her sevdanın pembe düşleri vardı her aşkın bir hayali vardı bizimde vardı birlikte kurduğumuz bir hayal şimdi her şey düşlerde kaldı gidişinle birlikte her şey alt üst oldu şimdi sende yoksun yanlız bir başıma bu hayatın kahrını çekmeye çalışıyorum sevdiğim. kolaymı öyle bir anda bitirmek ....
Ben seni her zaman düşledim yokluğunda da varlığında da düşledim. günler geçti... Acaba beni hiç düşündün mü? Beni hep güçlü biri tanıdın sevgili, bunuda başaracağıma inandın oysaki bana gücü veren sendin sen olmasan yaşarmıyım sanıyorsun?
Her gecenin ilk başlarında ağlamak nasıl bir duygu biliyor musun? Her resmine bakıp seni özlemenin ne olduğunu biliyor musun? Bu koca şehirde milyonlarca insanın için de yanlız kaldığını bilmek düşünmek nedir biliyor musun? Bilmiyorsun bilemesin ki. Çünkü sen hiç beni düşünmedin ki çünkü sen beni seni sevdiğim kadar sevmedin ki. ..
Hani bana söz vermiştin bırakmayacağına dair,yaşayıp benimle yaşlanacağına söz vermiştin şimdi nerde o sözlerin sevgili nerde? Söyle nerde?"
Dil-dar tarafından 1/5/2010 9:29:32 PM zamanında düzenlenmiştir.