öyle sert bir varlıktım kalbimi bulmadan sevda duvarına çarptım ufalandım kumsalım tanrım beni nolur cam yap yar kırdıkca kırmak için ya da birgün sırça sürer yar kendine bakmak için yar kendine dönmek için
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
zorlanmasın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
zorlanmasın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Allah'ım; kalbi kilitli dostum,yarim olmasın, asla kırdığım,kıracağım kalp olmasın, vuracaksam elime,kıracaksam dilime mani ol, kimseyi üzecek bir kelimem olmasın,"
Kalbi üzgün,kalbi kilitli kişilerin şifa bulmasını niyaz ediyorum ve eğer kıymet bilinmiyorsa ne kimse için duvarlara çarpılayım,ne tekrar tekrar kırılmak için bir kum tanesinden cam,ayna olayım ama güzellikler arkasına sığınan katılaşmış taş kalpleri ve iç çirkinlikleri haykıran bir ayna....hocamın eline ve yüreğine elem değil her daim sağlık ve mutluluk diliyorum,saygımla..
öyle sert bir varlıktım kalbimi bulmadan sevda duvarına çarptım ufalandım kumsalım tanrım beni nolur cam yap yar kırdıkca kırmak için ya da birgün sırça sürer yar kendine bakmak için yar kendine dönmek için
çok çookk güzeldi..sevda duvarına çarpıp ufalanıp kum olmak ! gerçekten harikaydı..
kalbi kilitli dostum,yarim olmasın,
asla kırdığım,kıracağım kalp olmasın,
vuracaksam elime,kıracaksam dilime mani ol,
kimseyi üzecek bir kelimem olmasın,"
Kalbi üzgün,kalbi kilitli kişilerin şifa bulmasını niyaz ediyorum ve eğer kıymet bilinmiyorsa ne kimse için duvarlara çarpılayım,ne tekrar tekrar kırılmak için bir kum tanesinden cam,ayna olayım ama güzellikler arkasına sığınan katılaşmış taş kalpleri ve iç çirkinlikleri haykıran bir ayna....hocamın eline ve yüreğine elem değil her daim sağlık ve mutluluk diliyorum,saygımla..