(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
anlamadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anlamadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
alt yanım ateşler alevler içinde yanarken sana hep gülümsedim başımdan kaynar sular dökülürken bile fıkır fıkır kaynadım
ne yürekmiş be sağır bakar kör ....... anlamadın
Anlamak isteyen bir bakıştan hatta suskun duruştan da anlar karşısındakinin ne demek istediğini anlamak istemeyen ne yapsan anlamaz.özlü dizelerdi yüreğinize sağlık değerli dost yürek tebriklerimle.selam saygılar...
anladım anlamadım,anlasamda anlamadım....yok yok ben bu sözlerin hepsini anladım....özlü sözler sahibine de ulaşmıştır sanırım...halden anlamak için bu sözlerden sahibi de haberdar olsa,belki yaklaşım farklılaşır...saygılarımla..
Mehmet bey bu günümüzü üç kelime ile öyle net anlatmışsınız ki, bu söze karşı ne söylenebilir söyler misiniz? Bakarken görmemek, duyarken duymamak, konuşurken susmak.
Bu gün yaptığımız en güzel şey bu değil mi. Üç engelliyi oynamak.