(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ne olur bitanem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ne olur bitanem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BeNDE YAZMIŞTIM BİR TANEM Diye bir şiir yakın Zamanda asacağım sayfama bir dörtlüğünü arzedeyim --------BİR TANEM..... Yaşam hep tecrübe ,gerçekler acı Sevgiyi bulursan odur ilacı Gerçek seven insan başımın tacı Sevemezsinki sen BİR TANEM.
sEVEN BİR YÜREK SESİ ŞİİRİNİ KUTLARIM. SEVGİ VE SELAMLARIMLA
neden ayrıldık biz efsun gözlüm nedenini bile bilmeden,daha başına gelmeden sevmeden sevilmeden,birbirimize doymadan neden ayrıldık ’’sus nolur ’’deme ne olur söyle... ------------------------------------------- Aman ALLAH kimseyi ayırmasın tatlım Sevgiler selamlar...
sorumun cevabı nere de gizli ben haksızdım da sen miydin haklı
aşkımız başkaydı,diğerlerin den farklı emeklemenin ötesine geçemedik bu muydu farkı.. ....... sitem ederek vuslata bilet alamazsınız.onarın aşkı ve yürüyün sonsuzluğa...
sana gelen bana gelsin sana kıyamam ki ben
Evet, seven fedakar olur açar sadrını, maşukuna zarar gelmesin ister..hakikaten güzel dizeler, yola devam derim...