(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİ/K YIL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİ/K YIL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok öyle değilse işin esası İmdada koşmazsa Nebi Asa’sı Büyüyüp giderse gönül tasası Üç vakte bozulur fal be yeni yıl
Benimki uyanık rüya rasatı Eyvahlar yapacak yine hasatı Mademki kuşandın kılıç, pusatı Felekten bir gece çal be yeni yıl DILERIM BU YENI YILA YENIK DUSMEYIZ.. KUTLARIM DERIN ANLAMLI VE GUZEL SIIRINIZI HA BIR DE YENI YILINIZI.. SELAM VE SEVGILER AVUSTRALYA'DAN
Arif olanların kıymetini takdir edebileceği,mana ve mesaj derinliği mükemmel bir eser. Nice güzelliklerde buluşmak üzere saygı ve selamlarımı arz ediyorum değerli üstadım. Hasan DEMİRCİ
Hece kuralları, uyak ve biçim yönüyle her kaideye malik olsa da şiirin ayağı suya değmiyor. Konu dağılmış, sarhoş gibi sallanıyor adeta; ve ben kompozisyon adına bir bütünlük, mana adına derinlik bulamadım. Gayeretinize saygı duymakla beraber, sizden daha derinlikli, daha doyurucu ve daha olgun eserler beklediğimi vurgulamak istiyorum..
Değerli şair; Her şiir şairini anlatır. Burada isme göre muamele etme gibi bir niyetimin olmadığını özellikle belirtmek istiyorum. Benim yorumumda söylemek istediğimi yanlış anladığınızı düşünüyorum. Benim asıl söylemek istediğim, lise öğrencisinin yazdığı şiirle, sizin yazdığınız arasındaki farkı görerek okumaya çalışıyorum. Şöyle ki; sizin şiirinizden daha az emek harcanmış bir şiire, şairin kabiliyetleri de göz önüne alınarak, onu teşvik babında övgüler yazılması doğaldır. Halbuki, sizi önceden de (başka rumuz kullanıyorken) okuyordum. Sitede kaliteli şiir yazan sayılı şairlerden birisiniz. Bunun bilincinde olarak, sizin gibi tecrübeli bir kalemden daha derinlikli, daha sanatkârane ve daha nitelikli eserler beklediğimi belirtmek istiyorum.
Şiirde konunun dağılması mevzuuna gelince; konu çerçevesinin geniş tutulması, bende böyle bir intiba uyandırdı. Keşke konu sınırlandırılsaydı. O zaman daha konusuna hakim bir şiir ortaya çıkardı. Bir önceki şiirinizi de okudum. Orada işlenen tema, bir noktaya odaklandığı için, şiirsellik daha ustaca ortaya konulmuş. Gözümün fazla açılmasına gelince :)) Gözlükleri yeni değiştirdim, ondandır... :) Saygılarımla..
altına aferin döktürdüğünüz bir sürü zavallı şiirden sonra gelip benim şiirime bu cümleleri kırmanızdan farklı bir niyet algılamaktayım başka bir rumuzla yazdığım esnada bütün şiirlerim tebriklerinizin muhatabıydı sanırım adamına göre muamele yapmak tavrındasınız
bu şiire gelince ben dağılan bir taraf göremiyorum sizin gözler fazla açılmış sanırım
Tek bir yıl nedir ki görülmez reva, Yanan bu dünyama belki de deva, Kardeşlik arzumu sanmayın heva, Tüm kötülükleri sal be yeni yıl.................Ustadım içimden geldi ve yazıverdim. Affınızla..
Güzel düşüncelerinizle donattığınız şiirinizi ve yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla..
Benimki uyanık rüya rasatı Eyvahlar yapacak yine hasatı Mademki kuşandın kılıç, pusatı Felekten bir gece çal be yeni yıl
İnsanoğlunun bu azgınlığı devam ettikçe, yılın yenisi gelmiş, eskisi gitmiş pek bir önemi yok galiba ? İnşallah hayırlı dualarınız ve dualarımız kabul olur.
Yeni yıl, umarım mutluluk getirir! Züürt tesellisi belki amma derler ki, pozitif düşünürsen, her şey olumlu gelişir... Duamız o yönde olsun! Mutlu yıllar efendim. Saygılar!
Benimki uyanık rüya rasatı Eyvahlar yapacak yine hasatı Mademki kuşandın kılıç, pusatı Felekten bir gece çal be yeni yıl...
Felekten mi bir gece çaldık onunda farkında değiliz sanırım. Uyandığımızda o yeni güne yeni zamlarla biraz daha zor yaşayacağımız bir gerçek. Kardeşime sevgilerimle.....
Toprağa düşmesin vatan erleri Berheva olmasın alın terleri Alıp da götürsün tüm kederleri Yüzüme dokunan yel be yeni yıl
ne umutlarla bekliyoruz gelen yılları..ama her gelen gideni arattırıyor..aslında hoş yılların suçu ne ?..tüm kötülükler biz insanoğlundan kaynaklanıyor..çok güzeldi..ustaca yazılmış dizeler..tebrikler..saygılar selamlar..
" Benimki uyanık rüya rasatı Eyvahlar yapacak yine hasatı Mademki kuşandın kılıç, pusatı Felekten bir gece çal be yeni yıl "
Gönül dilerki eyvahlara mahal olmasın amma görünen köyede kılavuz istenmez ki... Biz bu yeni/k yıllardan çokça tükettik! omu bizi bizmi onu tükettik ayrı bir muamma... İhtiraslar bir yana atılsa çözülmeyecek sorun yok amma birileri silah satacak birileri barış diyecek,birileri...........diyecek diyecekte diyecek, en olmadı o ihtiraslar uğruna biri çıkıp doğruyu söyliyecek ve gözünün üstünde kara vardı işte meselem bu diyecek... Umudumuz Nebi'nin Asa'sında
Kalemin daim olsun sükut ve çığlık Selam ve dua ile
Yeni yıldan beklentilerimiz çok,eskisinden de beklemiştik.Bu senenin ardından da boynu bükük bakmamak umuduyla kutluyorum güzel şiirinizi.Nice mutlu ve sağlıklı seneler.Selamalr saygılar..
Neler bekliyoruz yeni yıldan...haksızlık değilmi bukadar beklenti...ne ektik ki ne biçeceğiz çaresiz likten başka...ama genede arzular yeşertir umutları...sayfanın ilk şiiirini gönülden kutluyorum iyi yıllar dileğiyle genede....saygılarımla...
Şair arkadaşım, Gelen gün gideni aratmaz ise Gel madem umutla, gel be yeni yıl Hüzünler bahtıma zar atmaz ise Ver yetim elime el be yeni yıl Ne tesadüf,aynı duygular içersinde yazmışız şiirimizi. Ellerine sağlık. Mutlu yıllar dileğiyle, Esen kalın...
Yeniyıl hep bir umut ama gelen yıl da eski yılın tekrarı. Keşke her yeni yıl ile birlikte yeni umutlar da filizlense ve dünya daha bir yaşanabilir olsa. Ama..... Nice yıllara...
KUTLARIM ŞAİRİM DUYARLILIĞINIZI
SELAM DUA İLE.