(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ankara sokakları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ankara sokakları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nihancım canım dostum bu duyguların keşke hak edecek birisine olabilseydi merak etme geçer elbet yaraların kapanır sırayla sevebilirsin sen de amansızca olmadı dolaşırız beraber ankara sokaklarında yalnız sen ve ben karışırız karanlığa...
İki sokak ilerinde Yürüdüm. Ellerim ceplerimde Gece benimle beraber Yürüdük Ankara'nın sensiz Neşesiz yerlerine.
Kaç defa dedim İçime Hadi durma sokaklarda Yürümek tek başına Adamı yok eder İçinde sevdanın ateşi Söndü söner, hadi durma Bir iki sokak ileride Sensiz yürüyen Biri var, Hadi bekleme.
Melik Haker tarafından 1/1/2010 9:10:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
sen olsanda yanımda bu sokaklar bile yıkılsa....ama yoksun,adım adım canımda taşıyorum seni ve yetim kalmış gözlerim ardından ağlamaklı... giden günler geri döner mi,ah bi dönse de bi kez daha sarılsam kollarımı daha büyük açarak,bir daha baksam gözlerinin en derinlerine,bir daha sıksam elini sımmmmmsıkısından,gelsede acıtsam canını ve canımı sonra yine gitsin,son bi kez daha son bi kez daha hiç doyulmazki... kutlu-yorum duygu yoğunluğu çok fazlaydı duygulandım....
vazgeçsem yollara düşmekten ya da birlikte düşsek yollara kaybolsak yine ankara sokaklarında ve ben korkmasam yanımda sen olsan ve yine kaybolsam bir sonbahar akşamı ankara sokaklarında... ... Ankara sokaklarında kaybolan düşleri bulmak için Yüksel Caddesi'ne ya da Kızılay'a git..bulursun dost
kızılayda ya da yükselde aramak kaybolan düşlerimi samanlıkta iğne aramaya benzer...kalabalıklar içindeki yalnızlığı vurur yüzüme...yorumunuz için teşekkür ederim