(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY MEDİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY MEDİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Videoyu şimdi gördüm, gözlerim yaşlı izledim.Rabbim kabul etsin diyorum tekrar...Yakışmış size hacılık.Mübarek olsun efendim..Bize de nasip olsun inşallah..Tebrikler..ESRA
HACINIZ KABUL OLSUN ALLAH BİZEDE KUTSAL TOPRAKLARI GÖRMEYİ NASİP ETSİN NE MUTLU SİZE MEDİNEDEN GÖRÜNTÜLER ŞİİR VE YORUM DA HARİKAYDI İLAHİ TARZINDAYDI KUTLARIM.TEBRİKLER. HOCAM YÜREĞİN DERT GÖRMESİN,KLEMİN SOLMASIN,NEFESİN ÜŞÜMESİN.SELAM VE SAYGILAR.
Allah kabül etsin yardan tüm inanların gönlünün muradını versin saygıdeğer şairim.Sizi işledğim şu saatlerde manevi duyguların güzelliği ile mest oldu yürek.paylaşıma teşekkürler.sevgi ve saygılarımla
Tekrar izlemek ve dinlemek güzeldi. Her dakikanı şiire döktün neredeyse sanırım mübarek ziyarette. Bizlerle paylaşman güzel. Tebriklerimle.. İyi yıllar...
gözlerimi dolu dolu ettirdiniz sayenizde gidip geldim kutsal topraklara çok güzeldi paylaştığınız için teşekkürler üstadım Allah kabul etsin tekrarını nasip etsin saygılar ........
MERHABA EFENDİM ALLAH KABUL ETSİN BİZLEREDE O KUTSAL YERİ EFENDİMİNİZ YATTIĞI YERLERİ GÖRMEK NASİP EDER İNŞALLAH VİDEO İZLEDİM NE KADAR GÜZEL İNSAN SEYREDERKEN BİLE HUZUR DUYUYOR EFENDİM SAYGILARMLA AYRILIYORUM GÜZEL SAYFANIZDAN HOŞÇAKALIN YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN
Öncelikle rabbım haccınızı kabul esin oradaki manevi havayı anlatan bu duyarlı yüreğinizi , bu güzel duyguları anlatan dizelerinizi ve sizi yürekten kutlarım sevgi ve saygılarımla bu vesileyle de yeni yılınız kutlu olsun
ÜSTADIM RABBİM HACINIZI KABULETSİN GÜZEL BİR DUYGU OLSA GEREK RABBİM BİZLERE VE ARZUEDEN DOSTLARADA NASİP ETSİN İNŞALLAH NE MUTLU SİZE KUTSAL BİR VAZİFEYİ YERİNE GETİRDİNİZ SAYGI VE SELAMLARIMLA .
* * * İçim ürperdi, çoook duygulandım üstad, Allah kabul etsin ziyaretinizi inşallah, dilerim bizlerde nasip etsin. Ne kadar güzeldi gezdiğiniz yerler, iyi ki video eklemiş de bizler sizinle birlikte gezme şansını yakaladık. Allah razı olsun bu ilahi güzelliği bizlere yaşattığınız için, Allah razı olsun sizden bir ilahiye imza attığınız için, müslümanlık alemi sayenizde bir ilahi daha kazanmış oldu, çok teşekkür ederiz. O mübarek, o kutsal topraklarda attığınız her adıma binlerce sevap yazılsın, her daim duaya kaldırdığınız elleriniz bir değil bin hayırlarla dolsun, Rabbim büyük sevaplar yazsın hanenize inşallah. Ahiret ve dünya hayatında hiç sıkıntı, darlık yaşamayın dilerim, maneviyatınızda veliler, evliyalar dostunuz olsun elinizden tutsun dilerim Çetin hocam. Sağlıcakla* sevgiyle* huzurla kalınız yaşamda, uzun yıllar dilerim..
* * *Hayırlı, bereketli, sağlıklı, huzur ve neşe içinde yeni bir yıl hatta nice yıllar diliyorum, size ve sevdiklerinize, umduğunuz he şey sizinle olsun 2010 da dilerim* * *..
Sevgiler, saygılar, selamlarımla dağ gülleri yolluyorum diyarı gurbete...
DEĞERLİ OZANIM A..ZADE yüreğine sağlık ALLAH hacını kabul etsin ilahinle gönlümüzü cilaladın çok güzel sözler tebrik ederim büyük usta selamlarımla AŞIK SELAM.
Allah C.C Haccınızı kabul eylesin.Paylaşımlarınızla mest oluyor bu yılgın yüreklerimiz.Bizlere de nasip etmesi için sizden dua ve selamlarımızı iletmenizi istemiştik.O gün gelecek inşaallah ama evelce yaşattınız bize oranın güzelliklerini. Teşekkür ediyorum sayfanızda gördüklerim,yaşadıklarım için.Selam saygı ve muhabbetlerimle.
Sevgili kardeşim Azade. Sabah sabah içime nur yağdı.İçim titreyerek huşu içinde dinledim ve izledim. Allah kabul etsin.Ne mutlu size,bu kutsal farizeyi yerine getirdiniz.
Allah bize de nasip eder inşallah.Ben de gitmeyi çok istiyorum. Şu anda öylesine o havaya büründüm ki.Sanki ben de oradaydsım.
Yeni yılda sevdiklerinizle birlikte herşey gönlünüzce olsun. selamlar sevgiler.
Allah kabul etsin ne güzel o manevi iklimin havasını teneffüs etmek o heyecanı yaşamak çok güzel görüntülerdi.Allah gönlünüzün pınarlarını çağlatsın...En kalbi saygılarımla.
Her anı nakışlanmış görüntülerde ak sakallı ve temiz yüzlü insanın gittikçe kalabalık olan çevresi ile birlikte kabe görüntüleri kutsal ışıklar ve yine aksakallı ihtihat edilen dualar bekline kuşak bağlamalar; yerli halk ile çekilen resimler ve beyaz tek parça elbise masum bakışlar yine dualar üçlü resim ana baba ve oğul oolsa gerek; caimler arabalar çarşı, tekrar muhteşem cami yerlilerle çekilen tekli ikili resimler; ve dalıp giden gittikçe derinleşen bakışlara sahne son üç resim ile ne güzel bir şiir tablosu oluşmurmuş üstadımız...
Sevgi ve saygılarımla efendim... Harikasınız sanki o anlarınızı yaşattınız gib...