Yirmibeşimdeydim. Soğuk bir koku geliyordu, bayram sabahları, yakamı düzelten, harçlık veren, ellerinden. Hiç bir kitapta okumamıştım. Babalar nasıl öpülürdü, cesetlerinden?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CESET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CESET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yirmibeşimdeydim. Soğuk bir koku geliyordu, bayram sabahları, yakamı düzelten, harçlık veren, ellerinden. Hiç bir kitapta okumamıştım. Babalar nasıl öpülürdü, cesetlerinden?
"Hiç bir kitapta okumamıştım" bu cümlenin kurgusunda var birşeyler.. doğru kurulmuş bir cümle belki ama okurken akışı bozuyor, aynı cümle daha farklı kurgulanabilirdi..
Bildiğin sihirbazdı. Patik yapardı kaşla göz arası, Zemheride çocuklarına, Kendi giydiği yeleğinin ipinden. Bir, penguenler üşümez bilirdim Kutuplarda, Bir de o.
Sanatçıydı besbelli. Herkes, Hayal perdesindeki yıldızlara hayrandı, Ben ona… Mutlu kadını oynadı bir ömür boyu, Ne yüzünde, Ne yüreğinde bahar olmayan bir adamla, Babası diye çocuklarının; Kimse anlamadı.
Melekti, aramızda dolaşan. Başkalarını düşünür sürekli, Ve doymaktan korkardı Çocuklarından önce. Sofranın ucuna usulca konar, Ucundan ucundan yerdi tabağının. Bu yüzdendi en son kalkması da Sofradan.
Bir defa kendisi için bir şey yaptı, Kendisiydi artık giderken. Gülümsemesinden anladım Dudaklarının kenarında kalan. Ve kirpiklerinin ucunda, Mutluluk sıcağı bir nem. Üç göz oda bir evi olduğu İlk kez girince düşlerine, Uyanmadı bir daha annem.
. Soğuk bir koku geliyordu, bayram sabahları, yakamı düzelten, harçlık veren, ellerinden. Hiç bir kitapta okumamıştım. Babalar nasıl öpülürdü, cesetlerinden?
Yirmibeşimdeydim.
Soğuk bir koku geliyordu,
bayram sabahları,
yakamı düzelten,
harçlık veren,
ellerinden.
Hiç bir kitapta okumamıştım.
Babalar nasıl öpülürdü,
cesetlerinden?
tebrikler kutladım