(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne söylersen söyle ben senleyim güzel söyle onurumu şanımı yücelteyim kötü söyle hattini bilme yerde sürüneyim dilim sen söyle ben yerineyim yada yüceleyim ben seni sensiz de neyleyim senleyken nasıl sevineyim neye üzülüp neye güleyim ah dilim DİL GÜZEL UZUV YOKLUGU HÜSRAN VARLIGI TUTULU KUL YA KONUŞ YADA SUZ ONSUZ OLMAZ BİR UZUV TEBRİKLERRRRR
Şair arkadaşım, Arı gibi sokarsın, her geleni, Niçin böyle yapıp, üzersin beni. Dilin uzun derler bak eller bana, Söyle ben seni, nasıl seveyim. Şiirinizi beğenerek okudum. ''Bülbülün çektiği dili belasınadır'' ''Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır'' Dil adamın başına işte böyle dertler de açar. Yeni yılınız kutlu olsun. Esen kalın...
Tutamadım seni ezdirdin beni, Elaleme ne çok güldürdün beni, Ne çok işleri, açmışken başıma, Söyle ben seni, nasıl seveyim.
Arı gibi sokarsın, her geleni, Niçin böyle yapıp, üzersin beni. Dilin uzun derler bak eller bana, Söyle ben seni, nasıl seveyim.
Tatlı dil yılanı deliğinden çıakrır.Dil,söz çok önemlidir.Tebrik ederim değerli şair,anlam dolu ve çok güzeldi.mutlu yıllar dilerim.Selam ve saygılarımla.
Yine bir yılbaşı yaklaşıyor bu yılbaşı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum. Mutlu yıllar.
cok anlamlı bir şiirdi tebrık ederım ... hocam zaten genelde ne gelse hep dılden gelmezmı? bızlerı yakan da yuceltende hep o degılmı... saygılarımla...
Çok güzel şiir, anlam dolu ders dolu doğrusu bir nefis muhasebesi diline hakim olamayan nefsine zaten hakim olamaz kutluyorum şairi Yunus diyarından selamlar.Puanım tam.
Dilim seni, dilim,dilim dileyim, Başıma geleni senden bileyim, Ne işler getirdin, benim başıma, Söyle ben seni nasıl seveyim. ==========================
O dil yerine göre alimdir alim, Yoldan çıkarsa zalimdir zalim, Kessen yine yapacağını yapar, İnadına gider yanlışa tapar. HakanKURTARAN Değerli Üstadım, Çok güzel anlamlı bir şiir okudum kaleminizden . Yüreğinize sağlık... Selamlar...saygılar ...