(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Efendim. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Efendim. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin..sevdiklerinizin..maziye anılarıyla bırakmak üzere olduğumuz 2009 yılından..
2010 yılınızın daha güzel.. aydınlık.. bereketli..huzur..sağlık..mutluluk ile dolu dolu olarak geçmesini yüce Allahtan temenni ederim..
saygı ve selâmlarımla efendim..ESRA (mesaj kutunuz kapalı olduğu için buraya yollamak zorunda kaldım.Okuduklarım listemde olduğunuz için,size de tebrik msjı yollamak istedim...)
Ne mal fayda verdi, ne şöhret, ne şan, Herkeste emanet, taşınan bir can, Onu da sonunda, verecek insan, Verirken yanımda, sen ol Efendim.
Bu muhteşem bir arzu, bir dua.. Bizlerde Amin sesimizle iştirak edelim, belki Efendimizin mübarek nur'u hürmetine, Rabbim; affettikleri arasına alır bu aciz varlığımızı.. İnşallahuTeala! Saygımla ve çok beğenimle Tebrikler.
2010 yılınızın daha güzel.. aydınlık.. bereketli..huzur..sağlık..mutluluk ile dolu dolu
olarak geçmesini yüce Allahtan temenni ederim..
saygı ve selâmlarımla efendim..ESRA
(mesaj kutunuz kapalı olduğu için buraya yollamak zorunda kaldım.Okuduklarım listemde olduğunuz için,size de tebrik msjı yollamak istedim...)