(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BALIK BAŞTAN KOKAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BALIK BAŞTAN KOKAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başa geçenlerin hepsi öyle Varmı farkları birbirinden söyle Aldılar toprağı ektirmediler köylüye Şehirler edildi çetelere yuva İşçi emekçi sokakları arşınlasada Hep susturuldu, sopayla gazla Yani diyeceğm; Amerika bu işin arkasında Baştakilerse hep birer maşa Adam tek kurşun atmadan Esir olmuş gitmişiz aslında! Bak işçiler göllere batıyor çırpındıkça! Yani balıkta kalmamış, başta kokacak...
Güzel ve anlamlıydı dizeler. Yürekten tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
Evet Oğuzsoylum şairce yazılmış hiciv dizeleri ince ince Yasemince gibi, biraz daha sabır edelim yavaş yavaş yaptıkları hatalarla kendilerini bitiriyorlar, elbette bu millet gereken kararı verecektir.Değerli arkadaşımı kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
selam efendim gene ben şiirlerinizi severek okuyoruz yüreginiz dert görmesin malesef balık baştan koksada çıkarcıların umurunda degil güller içindenden selamlar ve beş puan verdim
Elinize,yüreğinize sağlık üstadım. Bir torba azığa oy verildikçe, vatandaş aksırsa bile alkışladıkça bu devran devam eder a üstadım. Milletimiz sadece çıkarına bakar oldu. Memleketini düşünen yok. saygılar. aşıkturhani
yüreğin dert görmesin koca OZAN.. Sizin sofranızdan aç kalkmadık, kalkmayacağız.. yine doyduk şiire.. elhamdülillah.. tebrik ve saygılarımla...sağlıcakla kalınız..
Ne yazmış ise kalem, Şair ne kelam etmişse, Yürek neleri duymuşsa, neleri hissetmişse, Hissimiz olmuş, dilimizden dökülmüş sanki. Bu duyarlı, duyarlı olduğu kadar buğz etmenin ötesine geçen usta kaleme saygı ve muhabbetlerimle.
ayakların baş olduğu bir ülkede bizim kuyruğa bakmamız gayet normal şairim kafamız önde gezmeyi öğretdiler başın yukarda gezersen asi olursun kafayı öne eğincede malum bir kuyruk gözükür kuyruk böyleyse baş kim bilir nasıldır?? sevgilerimle yüreğine sağlık....
Hep yüce dağlardan aşırdı yolu, Her yere uzanır uzundur kolu, Bize soğan verdi o yuttu pulu, Biz ise kuyruğa bakarız hala. Doğrular inci gibi dökülmüş teberikler ve selamlar.
Varmı farkları birbirinden söyle
Aldılar toprağı ektirmediler köylüye
Şehirler edildi çetelere yuva
İşçi emekçi sokakları arşınlasada
Hep susturuldu, sopayla gazla
Yani diyeceğm;
Amerika bu işin arkasında
Baştakilerse hep birer maşa
Adam tek kurşun atmadan
Esir olmuş gitmişiz aslında!
Bak işçiler göllere batıyor çırpındıkça!
Yani balıkta kalmamış, başta kokacak...
Güzel ve anlamlıydı dizeler.
Yürekten tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.