(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABERİN VAR MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABERİN VAR MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gün hayalimde düşümde sensin, Geliver ki gözlerimde yaş dinsin, Miski amber kokun göğsüme sinsin, Hasretinden öldüm haberin var mı?
Otu zyedi yıldır bekledim seni, Gelir diye boş bıraktım sol yanı, Başımda saç, dizde derman yok hani, Hasretinden soldum haberin var mı?
BÖYLESİNE SEVENLERDE VARMIŞ DEMEK Kİ BU ZAMAN DA (OTUZYEDİ YIL ) DİLE KOLAY BRAVAO DİYOR TAKDİR TEBRİK EDİYORUM.YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE DUYGULARINIZA SAĞLIKLAR DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA...
Otu zyedi yıldır bekledim seni, Gelir diye boş bıraktım sol yanı, Başımda saç, dizde derman yok hani, Hasretinden soldum haberin var mı? =============================
Bu güzel satırları okurda haberi olmaz mı, Sensiz oralarda tek başına solmaz mı? Yürekten Tebrikler Üstadım. Saygılarımla ...
Otuz yedi yıldır bekledim seni, Gelir diye boş bıraktım sol yanı, Başımda saç, dizde derman yok hani, Hasretinden soldum haberin var mı? Çok duygulandım şiirinizin tümünden. Ama tutuklu kaldım bu dizelerinizde... Okumaya doyamadım , yüreğinize emeğinize sağlık. SAYGILARIMLA...
Bir gün azaltmadım kaygılarımı, Yitirmedim aşka saygılarımı Her gece her seher uykularımı, Hasretinden böldüm haberin var mı?
Giydirmedim sana eşsiz taçları, Yoksulluktan doyurmadım açları Başımda son kalan beyaz saçları, Hasretinden yoldun haberin var mı?
Oğuzsoylum yürü yürü yol bitti, Yüklediğin şelek benimle gitti, Birlikte yürüdük dert beni itti, Bir çukura doldum haberin var mı?
21.12.2009(GÜNDÖNÜMÜ) OĞUZSOYLUM --------------------------------------------------------- Sonsuz duygularla coşan tutkulu güzel bir yürek çağrısı. Ozanca değişin en güzel yansımaları olan anlamlı bir şir. Kutlarım değerli dost, yüreklere gönüllere sağlık. Selamlae, esenlikler. Kemal Polat
Selam ve duayla...