(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öyle Gel!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öyle Gel!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kul isen Allah’a, benliği bırak, Gururu, kibiri, at da öyle gel. Ölümü sakın ha, görme sen ırak, Hesabı kitabı, yap ta öyle gel.
Gönlünde olmasın dünya sevdası, Malı mülkü ordan, sil de öyle gel. Her şeyin vardır gör, elbet bahası, Verecek hesap var, bil de öyle gel.
Karartma gönlünü, fani aşklarla, Kalbinde putları, kırda öyle gel. Nefis avlamış bak seni, tuzakla, İmanla, takvayla, çözde öyle gel.
Bir ömre sığmayan, ham hayalleri, Gönlünden çıkarıp, at da öyle gel. Bak seni bekliyor, cennet gülleri, Haramı günahı, terk et öyle gel.
Pişman ol burada, yaptıklarına, Bir Nasuh tövbesi, yap ta öyle gel. Arka dön, bilmeden taptıklarına, İbrahim ol, putları kır da öyle gel.
Kalbini kur-anın, nuruyla doldur, Elinde nebiden, beratınla gel, Azrail gelince, en zor an odur, Tevhid sancağını, açta öyle gel.
efendim şiirinizi okurken haz aldım,insanlığımıza anlatabilinecek, engüzel şekilde anlatımda bulunmuşsunuz, şiriniz okumuş olduğum birçok şirin içinde ayrı bir renkte çok güzel dizelerdi selam ve saygılarımla..
tebrik ederim.