(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANACAKSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANACAKSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ USTA KALEM SİTEM DE OLSA ŞİİR VE YORUM ETKİLEYİCİ GÜZEL YÜREĞİNİ DEĞERLİ KALEMİNİ ALKIŞLIYOR VE TEBRİK EDİYORUM .PUANIM TAMDIR SEVGİ VE SAYGILAR.
GÜZEL DİZELERDİ. GÜZEL DİZELERİNİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM. EMEĞİNİZE SAĞLIK. SAYGILAR GÖNDERİYORUM YÜREĞİNİZE VE GÜZEL ŞİİRİNİZE. KALEMİNİZ DAİM OLSUN ÇETİN AMCACIĞIM. TEŞEKKÜRLER.
Nardan olmaz kurtuluşun inişe dönmez yukuşun Affetmez hayat bir kurşun Baka,baka yanacaksın.. -------------------------------- İlham dolu şiir kendimi tutamadım Haddim değilken yazı verdim kaleminiz daim olsun büyük üstadım saygımla......
Çtin Bey Allah kabul etsin .Mübarek topraklarda yandın ve bizi de yakmaya devam et inşallah manevi iklimin her zerresi yansımış yüzünüze en kalbi saygılarımla.
sitem dolu yüregin haykirisiydi yüregin sesiydi siirin can ,,,,yorumun her zamanki gibi harika kutluyorum saygilar slmlar tbkler cokca,,,,,tekrar hosgeldin,,,,,,
SAYIN H.ÇETİN, A...ZADE şiirin çok güzel severek ve beğenerek okudum ve sesinizle dinledim çok güzel gönlüne yüreğine sağlık kalemin daim olsun selamlarımla KIRŞEHİRLİ AŞIK SELAMİ.
HOCAM HAC SİZE YARAMIŞ... ZATEN MEVCUT OLAN ŞAİRLİĞİNİZE ŞİMDİ DE KUTSAL TOPRAKLARIN ETKİSİNDE KALARAK ŞİİRDE GÜZEL BİR HAVA YAKALAMIŞSINIZ, TEŞEKKÜRLER, TEBRİKLER, SEVGİ VE SAYGIMLA, SELAMLAR..
* * * Hak edenler yanarlar için, için. Çölde serap görür gibi, uzanır yare elleri, yürek yanar çıra gibi, bir yudum su umar gibi, derin derin bakacaksın, sen beni çok arayacaksın.... Yanacaksın, yanacaksın içten içe yanacaksın.. Çok güzeldi, yangınlardan çıkıp gelen yüreğin feryatlarını çınlatmış kalem. Yüreğinize sağlık Çetin Bey, gönülden kutlarım. Sevgiyle, sağlıkla, huzur içinde kalınız..
Kimse yanmasın be ustam... Eden zaten ettiğini bulur ama yine de kimse kötülük bulmasın... Hem sen de yanarsın o zaman inan ki... Çok güzeldi üstadım, yürekten kutlarım, selam ve muhabbetlerimle...
abim sinirin tepende hissine kapıldım satırlarda,hani idam mahkumu birinin son çırpınışları,son isyanları,son küfürleri sayıp sövmeleri,son tehditleri ne bileyim o şekil bişeler hissettim.... Kal demeyecek kadar gururlu git diyemeyecek kadar da duygulu sözler var.... bi taraftan da başına şunlar geleceklerle kendi içini ferahlatmaya çalışmış,onu da korkutmaya.... içinizdeki aşk adına kutlu-yorummmmm abicim