(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEDDUAMDIR SANA HASAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEDDUAMDIR SANA HASAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arılar soksun dilini, Gören tiksinsin halini Tutamayasın belini, Rahat yüzü görmeyesin
gerçekten bu beddualara hedef olan hasan diye biri var mı ? Yoksa genel için mi yazıldı kutlarım halk arasında yaşananları çok güzel yazmışsınız.Yüreğinize sağlık selamlar.
Sevgili gönüldaşım kutlarım kalemin hep hak olsun Mutlaka bu hasan hak etmişki yürekte bu çıglıkları dizelerde dile getirmiş Hak edene hak ettiğini vermek Türkün adaletindendir Yürek sesin bitmesin selamlar
UMUYORUM KURGUDUR HOCAM MUHATABI YOKTUR KARŞISIN DA BU DUALARIN...EMİNİM SİZDE BEDDUA ETMEK İSTEMEZSSİNİZ...ŞİİR OLARAK GÜZELDİ ..... SELAM VE SAYGILARIMLA
gülsümgülmez-6870 tarafından 12/25/2009 7:33:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiiriniz bir insanı yerden yere vurmaktan çok o kişiyi hayatının en kötü haline düşürecek tarzda beddua dolu olmuş anlaşılan siz hasan,a veya yazdıgınız kişiye fena kızmışsınız ALLAH size sabırlar versin tebrikler harika bir şiir olmuş
mükremin tarafından 12/25/2009 1:06:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Komşun olsun çayan yılan, Söylenir mi bunca yalan, Anlamadım neydi plan, Rahat yüzü görmeyesin.
Nasır ola tabanında, Herkes olsun yabanında, Cerahatler Çıbanında, Rahat yüzü görmeyesin
çok güzeldi..haketmiş olmalı muhatabı..güzel dokundurmalar..anlayan anlar umarım..anlamayana zaten..ne yapsanız boştur..at gözlüğüyle yola devam eder..tebrikler..selamlar saygılar..
Çok büyük bir ah olmasına rağmen şiirin baskısını ve anlamını peçinleyen nüveler olduğu için sertlik ifadesin kullanamıyorum...sitemin farklılığında bu güzel şiirinizi ve siziz kutluyorum...saygılar.
Gören tiksinsin halini
Tutamayasın belini,
Rahat yüzü görmeyesin
gerçekten bu beddualara hedef olan hasan diye biri var mı ? Yoksa genel için mi yazıldı kutlarım halk arasında yaşananları çok güzel yazmışsınız.Yüreğinize sağlık selamlar.