açık adresim kapandı müsadenle gelip gidişlerin çoğaldı biliyorsun ne istiyorsun benden sordukça kaçıyorsun neden zormu geliyorum yoksa kaçağı oynama bana bak yüzüme
vaatlerin sulu boya resim bana göre o kadar cıvık çamurlandı tenin hiç birinde ben yokum yalanmı dış kapı mandalı rolüm bunu sen istedin
bakmıyorsun arkana evini düşün iki çocuk masum bir kadın bekleyen suçunu bana yükleme bıktım inan içim kanıryor elini kana bulama gidiyorum ben
sesim kilitlendi bundan sonra sana arama sorma unut kolay olucak göreceksin sen de üç sene bana söz düşerse mazi adına bir yıldan az en iyisi bakma resimlere hasret adına bir çare düşün sadece........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
açık adres şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
açık adres şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAYIN SENYOR SON DERECE DUYGU YÜKLÜ BİR ŞİİR OLMUŞ TEBRİKLER.VEFASIZ SEVGİLİ VE EŞLERİ SADECE KINIYORUM.MALESEF GERÇEK SEVGİNİN VE AŞKIN KIYMETİNİ BİLMİYORLAR.ALLAH İYİ KULLARIYLA KARŞILAŞTIRSIN HEPİMİZİ.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
sesim kilitlendi bundan sonra sana arama sorma unut kolay olucak göreceksin sen de üç sene bana söz düşerse mazi adına bir yıldan az en iyisi bakma resimlere hasret adına bir çare düşün sadece........
çok beğendim eserini senyor dostum.
yazmak güzeldir her şeye rağmen.
içini dökmek, şiirle de olunca bir başka güzel oluyor açıkçası.
selam dost yüreğe her hayatı kaleme almak lazım öyle değilmi aşkla yanan gözyaşlarına boğulan hepsinde bir can yokmu beyendiğinsen ne mutlu bana hayırlı günler saygımla....
acik adres mi yanlis adres mi bilinmez ama sevdalar yanlis adreslerede gidiyor bazen sonuc ne olursa olsun yine hüzün yine aci ....kutluyorum yüreginize saglik kaleminiz susmasin dost mükemmeldi yine Senyorcaydi,,,,,,,,,slmlar,,
hoşgeldin dost. yürek bu açıkmı yanlışmı bilmiyor bazen kör oluyor anlıcan aşk bazen at gözlüğünü takıyor gözlere yanlış yollara girmesin yürekler saygılar iyiki varsın dostluğumuz baki....
VE ŞİMDİ KELİMELER KADAR YALNIZIM BİR ODAM BİR BEN HAYATA KAPANMIŞIM BAŞLAMAK ,İSTİYORUM YA TEKRARDAN YA DA ÇEKİP GİTMEK VARMAK İSTİYORUM HAYALLERE…
ALDIĞIM NEFES KADAR ÜŞÜYORUM VERDİĞİM SOLUK KADAR ACIYOR BEDENİM ŞİMDİ YALNIZIM BİR ODAM BİR BEN VE İÇİMDEKİ ACEMİ ŞAİİRİN BURUŞUK KAĞITLARDA GİZLİ SAKLI ŞİİRLERİ
KARANLIĞIN BUZ GİBİ GECELERİNDE RÜZGARIN SESİNİ DİNLİYORUM PENCEREMDE SESSİZLİK ÇIĞ GİBİ ÜZERİMDE BİLİYORUM ÇIKMAZ OLAN SONU OLMAYA N BİR YERE VARIYORUM
GİDİYORUM BİR HAYALLERİM BİR KAĞIDIM VE BİR BEN BİR HAYAT İŞTE ONUDA GÖTÜRÜYORUM SONSUZ KERE
VE SONSUZ KERE ANLIYORUM BEN YAŞAMIYORUM ASLINDA ÖLÜM ARDIMDA SESSİZ ADIMLARDA BELKİ HİSSETTİĞİM DUYGULARIMDA YA ONA GİDİYORUM YA DA ÇÖZEMEDİĞİM VARAMADIĞIM YOLLARA…alıntı...
Senyorum... Geceme bir Ay ışığı tadında düştü yine o güzel yürek sesin Şiirdi en cicisinden sevgimdesin saygımla...