(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKI ANLATMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKI ANLATMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözüme takılan bir mısrayı paylaşmadan geçmeyi istemedim. Nacizane.. SAKLAYAN O, OYSA AMA SENSİN AŞKI KONUŞAN demiş sayın şair. OYSA ve AMA sözünün bir arada kullanılması sanki vurguyu azaltmış, fazlalık gibi geldi bana. saklayan o, oysa sensin aşkı konuşan.. yahut, saklayan o, ama sensin aşkı konuşan dense dahamı hoş olurdu diye düşündüm okurken.. Ve madem düşündüm, düşüncemi paylaşmayı istedim.. Umarım bu paylaşım sizi kırmaz sn. şairim.. Tercih tabi sizin.. Kaleminiz yüreğiniz daim olsun. Saygı ve sevgilerimle..
NE ANLARSIN SEN ŞİİR YAZMAKTAN AŞK MASUM SADECE HATIRALARDAN KİRLENEN ELLER Mİ KALEMİ KAĞIDA ÇALAN YOKSA SEN DEĞİL MİSİN YANIPTA YAKARAN...
AŞK MASUM SADECE HATIRALARDAN YOL DEĞİL TÜKENİP BİTEN, BÜLBÜLSE ALİM SAKLAYAN O, OYSA AMA SENSİN AŞKI KONUŞAN SONRA GÖZLERİN DEĞİL Mİ IŞIĞI SÖNEN...
DÖKÜLDÜ BİR KERE GÖNÜLDEN SÖZCÜKLER DİLE DÖNMEZ ARTIK AŞK DENEN EVLİYA EVİNE ARTIK PARA ETMEZ SENDEKİ SIR BİLE YAZMA NOLUR BİRDAHA KIRINTILAR HATRINA...
Saygılar
Güzeldi