...-Bir suç işlenmiş ve ceza almış hükümlüye; En büyük ceza ne bilirmisin? İDAM!!! Ölmek değil canı acıtan. Ayakların yerden kesilir, Boynunda bir ip, Havada öyle asılı kalırsın.. Hemen ölmezsin, Can havli nedir anlarsın. Bütün acılarındır o boynundaki ip, Gün gün canını acıttıklarındır ilmek ilmek. Sallanır durursun idam sehpasında, Bir zamanı yoktur, Vakit gelip geçmez bir türlü, Uzar adeta can veremessin...
Oysa mühebbette bir ölüm şeklidir, Beklersin öleceğin günü, O güne kadar nasıl yaşayacağına sen karar verirsin. Dört duvar arasınsda; Deliye vurursun kendini belki, Belki sessizliğe, Belkide pişmanlık yakanı bırakmaz, Hayaletler dolaşır peşinde kim bilir, Uyutmaz uyku, pişmanlık kaplar etrafını...
Yada çekip vurursun kendini, Bu en kolayıdır,en basit insanların seçimidir. Kanlar süzülürken vücudundan, Nabız atsada,beyin ölür. Ne düşünebilirsinki artık, Kalpte durur zaten biraz sonra. Sen şimdi en zayıf halkaymışsın, Kahramanımdın oysaki. Çekip vurmuşsun kendini, Suçunun cezası böyle olmamalıydı...
Ve lakin mezarına bile bekleme beni.
Şimdi bana kaldı diğer iki seçenek. Seni sevmek en büyük suçmuş, Hangisini seçeyim???
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUÇ & CEZA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUÇ & CEZA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaten en zoru seçilmiş, yaşarken ölmek. Hem de binlerce kez. Acılar, terkedişler ve çaresizlikler..hangi şekil olursa olsun bunun yanında hiç kalacaktır. Değişik bir yaklaşım güzel bir şiir. Kutlarım sevgi ve saygımla..Ozan
Çekip vurmuşsun kendini, Suçunun cezası böyle olmamalıydı...
Ve lakin mezarına bile bekleme beni.
Şimdi bana kaldı diğer iki seçenek. Seni sevmek en büyük suçmuş, Hangisini seçeyim??? ... ölüm; bir seçenek değil, tercihtir.. aşk acı bile olsa bin ölümden evladır...
Acılar, terkedişler ve çaresizlikler..hangi şekil olursa olsun bunun
yanında hiç kalacaktır. Değişik bir yaklaşım güzel bir şiir. Kutlarım
sevgi ve saygımla..Ozan