Varis olmak ister isen, enbiyaya veliye, Tembel, tembel, oturup, beklemekte nediye. İşte ilme hazine, Kur-an sana hediye, Uyan artık uykudan, Ölüm sana gelmeden.
Safını dikkatli seç, yanlış yerde durma ha, İlimden başka yoktur, Firdevs cennete paha, Dünya imtihan yeri, çalışman için saha, Uyan gafletten uyan, sıra sana gelmeden.
Bak çalışan kazanır, Dünyayı, ahreti, İster isen yaşamak dü cihan saadeti, Çalış yorul sil teri, at üstünden gafleti, Kurtul cehlin elinden, ecel sana gelmeden.
Din cehaleti kovdu, taa Kaf dağın ardına, Koma gelsin atalet, otağına yurduna, Akıllı, uyanık ol, fırsat verme soyguna, Gözünü kırpma sakın, vurgun sana gelmeden.
Hayat çalışana hak, tembeller sürünür bak, İmanı, Adaleti, ahlakı, Fazileti, Taçette başına tak. Azm et ilim yolunda, gayrıyı tutma bırak, Tembellere kesilen, hesap seni bulmadan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hesap Seni Bulmadan. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hesap Seni Bulmadan. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzel şiiri ve çok değerli şairini yürekten kutluyorum… Selam ve dua ile