(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...............AŞK DİLEKÇESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...............AŞK DİLEKÇESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Yürekteki aşkı canan görmeli Uçmuşum hayatın dalgasındayım Böyle naz yaparsa gözü sürmeli Bilmem ki ben neyin kavgasındayım "
Her ne kadar sitem yüklü dizelerin her biri diğerinden anlamlı güzellikte ise de, son dörtlükle şairin kendisine seslenerek yaptığı vurgu çok hoş... Bir yanda sevildiğinden bi haber, duyarsız sevgili...Diğer yanda lirik duyguların rüzğarıyla savrulup duran, karşılıksız sevdasının koruyla yanarken düştüğü açmazın ayırdında kendisini sorgulayan dopdolu bir yürek...
6+5= 11 hece vezni ile yazılmış bu koşma türü şiirin kendine has ritmik yapısıyla türkü olarak derlenmesini isterdim. Eminim bunu farkedecek bir bestekâr dostumuz çıkacaktır. Değerli kaleminize saygıyla İbrahim Bey.
Girdaba düşmüş de döner yüreğim Uzandım tutacak kol bulamadım Yârin hasretinden yanar yüreğim Vuslata varacak yol bulamadım Harika bir seslenişti efendim. Yüreğinizin sesinin duyulması dileğiyle. Çok çok tebrikler. Selam ve saygılar size...