kırmızı şahlansana gül yaprağında kadife tarzı yada adını senin koyucağın bir şekilde dudakta bürün mesela gözlerim onu seçerken gece yarısında o beni bulsun elleriyle
beyaz şahlansana saten geceliğinde ipekten çalıntı olsun sihrin kollarımda çıldırsın ömrünce şaraba konul kadehinde içtikte kendimden geçeyim dakkalarca olurmu acaba?
kırmızı şahlansana gün batımında sonbahar yaprağında tenimde dolaşırken dökülsün saçının her teli aşk buharıyla
beyaz şahlansana hilalin renginde sana bakarken o diye sayıklayım kor ateşlerde suyunu akıtsın ay dalgalansın gece yıldızların gölgesinde sevişeyim bedeniyle....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şarap tadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şarap tadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kırmızı şahlansana gün batımında sonbahar yaprağında tenimde dolaşırken dökülsün saçının her teli aşk buharıyla Çok hoş bir çalışmaydı çok , hele mevsim sonbahar varsa dizelerde büyük keyifle okuyorum bende. Kutlarım selam ve sevgilerimle...
Senyorum... Aramızda kalsında sus kimseler duymasın da:)) En güzel şarap değil midir kendi yudumladığın aşk tadında? Okuyanlar sarhoş olmasın güzel dizelerinin sonunda:)) Kutlarım güzel dizelerini sevgimdesin saygımla...
hoşgeldin dünyanın en masum militanı:)merak etme bu şiirin alkol seviyesi az sarhoşluk yapmaz:)))iyiki varsın dostluğumuz baki kalması dileğiyle saygılar...
her yerde sen her seyde sen bilmem ki nasil söylesem der gibiydi yürek sesiniz sevinde böyle oluyor demekki ayin savkinda yildizlarrda renklerde ciceklerde o oluyor anlasilan,,,,,,,kutluyorum sevda dolu yüregin duygu seliydi,,,,,,saygilar,,,slmlar tbkler cokca,,,
sonbahar yaprağında
tenimde dolaşırken
dökülsün saçının her teli aşk buharıyla
Çok hoş bir çalışmaydı çok , hele mevsim sonbahar varsa dizelerde büyük keyifle okuyorum bende. Kutlarım selam ve sevgilerimle...