(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜRÜYE SÜRÜYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜRÜYE SÜRÜYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlginiz ve ziyaret inceliğiniz için teşekkür ediyorum. Şiirlerimin uzun veya kısa olması için özel bir çaba harcamıyorum, Meramımı anlatabildiğime inandığım kadar olabiliyor. Şiirlerim için Orhan Veli’yi anımsatıyor diye düşünmeniz beni onurlandırır. Sağlıkta ve esenlikte kalmanız dileğimdir. Saygılarımla.
Ah keşke yapılabilse sn. şairim, arkaya bakmadan bugüne hatta yarına bakılabilse.. Samimi, yalın bir dille, iç döküş dizelerde can bulmuş.. Şarkı tadında, lezzetli bir 'şiir' olmuş.. Kaleminiz yüreğiniz daim olsun. Saygı ve sevgilerimle..
Bir garip yolcuyum Gidiyorum Ayaklarımı Sürüye sürüye
Sanmayın isteksizim Yoruldum Yaşamak diye Yokuş yürüye yürüye
Arkama Bakasım bile yok Zaten üç beş anıdan gayrı Ne kaldı ki geriye
Kısa ve öz olarak anlamlı dizelerle yürek sesi yansımış dizelere.Hüzün keder kapladımı yüreği duygularda işte böyle yansır dizelere kutluyorum kaleminizi selamlar saygılar..
Gidiyorum
Ayaklarımı
Sürüye sürüye
Sanmayın isteksizim
Yoruldum
Yaşamak diye
Yokuş yürüye yürüye
Arkama
Bakasım bile yok
Zaten üç beş anıdan gayrı
Ne kaldı ki geriye
SERBEST DİZELERİNİZ KISA AMA, İÇERİK ÇOK ANLAMLI.
ORHAN VELİ' Yİ ANIMSATTINIZ BANA. ÖYLE AKICI, ÖYLE YÜREKTEN..saygılarımla....Bir Orhan veli Şiiri
TREN SESİ
Garibim;
Ne bir güzel var avutacak gönlümü
Bu şehirde.
Ne de bir tanıdık çehre;
Bir tren sesi duymayagöreyim
İki gözüm , İki çeşme......