(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ GELİR BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ GELİR BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaş döküp ağlayıp karışsam sele, Kırk yıllık sevdâmı versem de yele. Seni sevdiğimi söylesem ele, Vallahi billahi söz gelir bana.......................siz söylemeyin ne olur ne olmaz ..söz gelir sana:))
çok güzeldi yine şiirdi üstad... yüreğinize sağlık efendim
süperdi harikaydı...çok güzel olmuş haz aldım okurken dizelerinizin yürekten kaleme hep aynı şekilde dökülmesi dileğiyle..yüreğiniz dert görmesin saygılarımla
Abim anladığım kadarıyla bir suvermezli güzele sevdalanmış. Öyle bir sevgi ki kavuşamayınca aşk olmuş.Aşk nelere kadir ki, okuduğum şiirin, suvermezdeki eski sevda türküleri tadında. Babam sevdalıların birbirine yaktıkları türküleri o tatta okurdu hep. İnanılmaz haz verdi bana. Seni hüzünlendirmesi üzüyor. Ama okadar güzel ki usta kaleme yakışır bir şiir.
Geceleri hayâline daldığım, Ağ ellere al gınalar saldığım. Ahretinden haberini aldığım, Zemheri ayları yaz gelir bana.
Türküler dile gelmiş adeta dizlerinizle ve nağme nağme çalınmış sazın telinde. Şiir ile resim öylesine bir uyum içinde ki alıp gitti şiir beni eskilere ve köyüme.
Ne güzel kar yağmış resim aldı beni götürdü hayale daldım olduğum yere hiç kar yağmaz doğanın beyaza bürünmesi yağışını izlemek ne hoş olurdu..Güzeldi şiiriniz tebrikler..Selamlar SYDNEY den .....
Kırk yıllık sevdâmı versem de yele.
Seni sevdiğimi söylesem ele,
Vallahi billahi söz gelir bana.......................siz söylemeyin ne olur ne olmaz ..söz gelir sana:))
çok güzeldi yine şiirdi üstad...
yüreğinize sağlık efendim