(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİZLİ ÖZNE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİZLİ ÖZNE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
girişteki "ben" kelimesi fazlalık gibi geldi bana. Gzili öznesiyim insanların derken ben olduğu belli oluyor zaten saygılar saygılar saygılar saygılar saygılar saygılar saygılar saygılar:))O)
merhaba dost şair, hoşgeldiniz sayfama... bu bir özür deil ama yine de belirtmek zorundayım...bu ara inanın ki kendi sayfama bile uğrayamıyorum desem yalan olmaz...sadece gelen iletilere bakıp çıkıyorum...malum okulların kapanma arifesi çok yoğun oluyoruz... zamanım olmuyor...en kısa zamanda size uğrayacağım... sevgiyle...
ben açık öznesiyim tüm şiirlerin..herkes bana çarpıp kendine döndü..ve inkar ettiler varlığımı..kimse görmedi ağladığımı onların gözünden onların yanaklarına akarken..
şiiri tersten yazdım..yada kendi suratıma çarptım sabah çeşmeden akan buz gibi suyu çarptığım gibi..
şahan öğretmenim...hoşgelmişş... şiirin tersten yazılışı da muhteşem oldu.... haklısınız inkar edildi varlığım...ama çarpıp geri döndü kendilerine...mükemmelll..tskler.. sevgimle...
Ben, Gizli öznesiyim insanların... Gözükmem... ===========================
Özne bir Cümlenin can damarıdır, Dizildikçe sırayla en dik yamacıdır. Gözükmez ama hissettirir kendini, Her harf Alfabenin konuşma amacıdır, HakanKURTARAN Tebrikler.. Çok güzeldi.
Çok şeyi anlatmaya yetmiş şairim güzel dizeleriniz Kutlarım... Yılın eskisi olmaz geçmiş tüm zamanlar anıyla dolu ama her yeni bir yıl yeni bir umutsa,açılsın tüm umut kapıları sonsuza,mutluluk,sağlık,huzur ve para yüreğinizde ki aşkla DİLERİM HEP HAYAT İSTEDİĞİNİ VERİR SANA...........SEVDİKLERİNİZLE MUTLU YILLAR.......CİCİ BAKIN ÖMRÜNÜZE GÖNLÜNÜZE SEVGİMLE....
Her yaptığın Ve yapmadığın Derinlerden gelen dalga İçten içe kabarır ya Gizli, derin Bir sen var Öz be öz sen.
Ufaktım Gözlerim ufukları taradı Gördüğüm en güzel şey Bir mumdan daha parlak değil Uzak Fakat çok derinlerde Parlayan ışık gözleri vardı.
O ne güzel bir ışıktı ya Ta içime doğdu Karanlığımı aydınlatan Geleceğimde bana yol gösteren Gizli öznem saplanmış Küçük dimağıma Bir küçük yıldız kök salmış Gizlenmiş bana, Yıldızları sevmem bundamış.
Melik Haker tarafından 1/1/2010 9:15:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
SENİ GÖRDÜM.. mavi lacivert dalgaların kıyılara kavuşmasın da, kış ta uykuya yatmış bitkilerin baharda çiçekler açmasın da, bir yaz yağmuru ardından yüzünü gösteren gökkuşağın da, kırlar da bayırlar da,şarkılar da şiirler de,o büyük aşklar da sevdalar da hep seni gördüm tüm mutluluklar da...hiç görünmesen de HEP SEN VARDIN BÜTÜN HAYATTA..
o zaman her birimiz bir gizli özneyiz dost..yer aldıkca bir başkasının hayatında..ama ben artık ,içinde gizli özne olan çümleler kurmuyorum bu şiirden sonra..değmez kişiler sahsiyet sahibi olmasın diye... tebrikler . düşündüren , aklı doğru yolda yoran bir şiir...kısa ama gercekten derin...tebrikler yazan yüreğe
Siir degil gizledigi cevheri ortaya koyan bir bilmece gibi..E siir gibi ...
ben hep hayran kalmisimdir kisaliginda ki anlama sakli dizelerin tekrarlyiorum.."gizli bir siirdi" "Toprakti" suydu, yagmurdu bereketti insandi, vicdandi cicekti umuda acan ve yürekti en güzelinden yazan.. görügüm o ciceklerin kokusu esti icime inanin.
İnsan olgusunu ne güzel işlemişsin, büyüdükçe küçülmek gerektiğini, bilinmek yerine kıymetlerin giz'lerde olduğunu ve daha binlercesiyle örnekleyebileceğim düşüncelere sevk etti senin Gizli Özne'n...
O erdeme ulaşsaydım gizliden tebrik ederdim ama şimdilik yolunu bile bilmiyorum ... Sevgiler gönderdim sana can-ı gönülden ve aşikar burdan iletiyorum - Tebrik ediyorum...
Ben, Nefesiyim insanların İçe çekilir Ama gözükmem Yaşama direk etkiliyim Girdiğim yeri etkilerim Yaşamın kaynağı benim Bir yudum nefes Hoş tat bir sessiz ses Bir ömür yaşam….
24.12.2009 SeyfiYiğit yani... Bravooo Banada anlamlı kısa şiir yazdırdı dizelerin düşünmeme bile gerek kalmadan açık ve net TEBRİKLERRRRR Foçadan gönül seslerime buyur şiir degil ve gönül sesime nasibini aldın sende bir iki kelime yani
kendimi insanların gizli öznesi gibi hisettiğim ve sıkıldığım anlardan birinde döküldü....bazen gizli özne olmak istemiyor insan... tsk ederim cnm varlığına..sevgimlesin...
bunu hissetmek hissettirmek ne mutlu size her varlik bir giz degilmidir basli basina canimsin sicacik gülüsün sevgi dolu yüreginle gizli öznesin basli basina sende,,,,,,kutluyorum kisa ama öz ,,,,,,,,,sevgiler kucak dolusu,,,,,,,,
can lavinia anlıyorum aşkım seni hemde çok iyi anlıyorum... galiba bende artık gizli özne oldum. çok güçlü bir kaç sözcük yeterli değil mi zaten... seni seviyorum gizli özneeeeeeeeeeeee
beni anlayan yegane insanlardansın biliyorsun değil mi cann... ösledim ben seni amaa...:( gizli özneden gizli özneyee sevgilerr.... gel artık yaaa nerdesinn???
İşte örnek insan. Yapılan güzel şeylerin arkasında gizlenmek ve ortaya çıkmamak. Ama iştirak etmek. Şairi, şiirini ve güzel yüreği kutlarım. Saygılarımla
ben ruhsuz ben duygusuz insan bunu hissediyorum demek toprakta bile ne demeli güzel şair has bir söz ve fazla söze hacet yok der gibiydi sevgilerim selamımla
varlığın hissedilmesi......bu sizde fazlasıyla var....öz benim nüve benim...bilmece gibi ama çözümü içeriğinde kutluyorum... çok farklı ve etkiliydi kutluyorum saygılar...
Keşke herkes hayatta gizli özne olmayı hedeflese. İnsanlar adına güzel şeyler yapan. Fakat bilinmeyen. Bu kısa ama güzel şiir favorimdir. Sizi tebrik ederim. Saygılar
MERHABA MERHABA **ÖĞRETMENİNM SENDE BENİM GİZLİ ÖZNEMSİN SENİ SEVİYORUM AMA SİZLERLE TANIŞMAK NASİP OLMADI MAALESEF AMA BAŞKA TPOLANTIYA İN ŞALLAH AŞK SEVGİ NE GÜZEL DUYGULAR ALLAH KİMSEYİ SEVGİSİZ BIRAKMASIN İŞTE O ZAMAN HAYAT ÇEKİLMEZ OLUR DEYİLMİ CANIM *ÖĞRETMENİM *ANLAMLI ŞİRİNİZE BAYILDIM SEVGİLERİMİ BIRAKTIM YANINA MERHABA MERHABA:)
Gizli öznesiyim insanların...
Gözükmem...
Ama hissedilir varlığım.
O benim işte
GİZLİ ÖZNE!...
........................
uğramayalı sayfana şiirin gibi gizlenmişsin Lavinia.bak sobeledim hadi yaz yine artık..tebrikler kalemine..