(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sabır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sabır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazdığınız şiir demek istemiyorum; çünkü şiir kelimelerin ve cümlelerin iki dizeden alt alta sıralanma işi değildir. Yazddığınız cümle sitemi belirtmek ve çaresizliği ortaya koymaya birebir yeterli bu açıdan kutlarım . . . inanıyorum ki daha uzun ve güzel olan şiirleriniz gelecektir ...
mrb hocam .. şiirime yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederim.. yorumunuza kısa bişey yazmak istiyorum.. yazıma ahmet haşim'in bi cümlesiyle başlamak istiyorum : ''sanat kişisel ve saygıya değerdir..'' sizin yapmış olduğunuz yorumun ilk cümlesi şuydu : 'yazdığınız şiir demek istemiyorum; çünkü şiir kelimelerin ve cümlelerin iki dizeden alt alta sıralanma işi değildir..' .. olabilir... bu sizin görüşünüz .. ama ustam şiir ısmarlama üzerine yazılmaz .. yani biçok dizenin alt alta gelmesiyle şiir oluşur diye birşey yoktur..belki yazarım daha çok dizeden oluşan şiirler ama öyle bi idealim yok.. şiir duyguların bi anlık dışa vurumudur ve içten gelerek söylenen şeylerdir,kısa ya da uzun şeyler.. yani bi şiir oluşturmak için ille de 2'den daha fazla dizenin yazılmış olması gerekmiyor bence.. ayrıca siz yazdıklarımı şiir olarak kabul etmediğinizi belirttiniz,bu sizin göürüşünüz ve ancak saygı duyarım düşüncelerinize.. ama usatm bu söylediğiniz ilk cümle ile Özdemir Asaf'ı ya da Necip Fazıl'ı ve bunlar gibi biçok kişiyi şair olmamakla suçladınız..ya da yazdıklarının şiir olmadığını söylediniz..onların da 2 dizeden oluşan birçok eseri var.. hasılı; keşke ilk cümleyi biraz daha titiz davranarak yazsaydınız ,,burada sözkonusu sadece ben değilim , 2 dizelik ürünler ortaya koyan biçok kişiye eleştiri değil de hakaret niteliği taşıyordu ilk cümleniz.. yorumuuz için tekrar teşekkür ederim.. saygı ve sevgilerimle...
A smissa yürek
B akmaz akan yaslara
I rmak irmak kan olsa da
R eyhanini koklamaz sonunda ödül olsa da.
SABIR ya S A B I R !
kayboldugum iki satir, kendini buldugum SABIRla dogrulaninca.
Mazur gör dörtlükte benden bugün bu altinda gölgelendigimiz SABIR'a..
saygilarimla, sayfalarca anlam suan iki satirla karsimizda! herkesin harci degildir bu!!!