flaş, flaş flaş, yılın bomba haberi turp ilinin maydonos ilçesinde acı biberlerin çıkardığı kavgada dokuz domates, beş patlıcan üç tane salatalık yaralanmıştır bu zavallı yaralıları tere otu hastahanesine kaldırmışlar.
olaya el koyan lahana karakolu emniyet komseri maruıl beyin yaptığı seri operasyonda elli tane uzun menzilli pırasa beşyüz adet göz yaşartıcı soğan binbeşyüz tane patlamaya hazır mısır ele geçirilmiştir.
bu arada unutmayalım manavı maydonos bile karışmaz mı işe birisi dur demeli bu gidişe çilek var, kesmece karpuzlar derken sarı ayvalar, ya portakal bağır biraz daha, bağır manav kardeş kabak tadı verdi yaaa, bu hormonlu fiyatlar.
olayı duyan nimetten kuru fasulye otlar hakkında soruşturma açmıştır bu olayı ortaya çıkaran başarılı marul bey manavın başkanlığında toplanan sebze meyvelerle en üst düzeyde yapılan bir törenle yılın en nefis salata ürünü seçilmiştir.
patates ilinin ıspanak ilçesine bağlı maydanoz köyünde çıkan çatışmada dört patlıcan öldü üç dolma biber yaralandı yaralılar tencere devlet hastanesine kaldırıldı... ::::::::::Şengül BORA
Birde kabaktan idareciler içi boş kelekimsi. Salçalaşmış yalakalırı, özellikle seçerler,soyulacak hıyırları. :::::::::::::::::::::::::kemalist1957
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FLAŞ, FLAŞ, FLAŞ!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FLAŞ, FLAŞ, FLAŞ!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
olayı duyan nimetten kuru fasulye otlar hakkında soruşturma açmıştır bu olayı ortaya çıkaran başarılı marul bey manavın başkanlığında toplanan sebze meyvelerle en üst düzeyde yapılan bir törenle yılın en nefis salata ürünü seçilmiştir.
bu arada unutmayalım manavı maydonos bile karışmaz mı işe birisi dur demeli bu gidişe çilek var, kesmece karpuzlar derken sarı ayvalar, ya portakal bağır biraz daha, bağır manav kardeş kabak tadı verdi yaaa, bu hormonlu fiyatlar.
VALLAHİ ONLAR ÇEKİŞE DURSUN BEN HEMEN MANAVA GİDİYORUM ÇOK GÜZEL GÖRÜNTÜ :)) YÜREĞİNİZE HİSSİYATINIZA SAĞLIK DEĞERLİ DOST KALEM ÇOK GÜZEL TAŞLAR YERİNE OTURMUŞ.DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR...
gelmeyenvuslat tarafından 12/27/2009 3:45:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
bu arada unutmayalım manavı maydonos bile karışmaz mı işe birisi dur demeli bu gidişe çilek var, kesmece karpuzlar derken sarı ayvalar, ya portakal bağır biraz daha, bağır manav kardeş kabak tadı verdi yaaa, bu hormonlu fiyatlar.
hem güldürdün hem de düşündürdün hormonlullar utansın!..
flaş, flaş flaş, yılın bomba haberi turp ilinin maydonos ilçesinde acı biberlerin çıkardığı kavgada dokuz domates, beş patlıcan üç tane salatalık yaralanmıştır bu zavallı yaralıları tere otu hastahanesine kaldırmışlar.
Güldürüp, düşündürdü ama merak etmeyin onlar aralarında hallederler yeterki biz insanlar müdahale etmeyelim.Saygılar Şairim güzel dizeler için teşekkürler.
patates ilinin ıspanak ilçesine bağlı maydanoz köyünde çıkan çatışmada dört patlıcan öldü üç dolma biber yaralandı yaralılar tencere devlet hastanesine kaldırıldı
olayı duyan nimetten kuru fasulye otlar hakkında soruşturma açmıştır bu olayı ortaya çıkaran başarılı marul bey en üst düzeyde yapılan bir törenle yılın en başarılı adamı seçilmiştir. YÜREĞİNİZE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA
otlar hakkında soruşturma açmıştır
bu olayı ortaya çıkaran başarılı marul bey
manavın başkanlığında toplanan sebze meyvelerle
en üst düzeyde yapılan bir törenle
yılın en nefis salata ürünü seçilmiştir.
kutlarım şairi ve şiiri yürğine sağlık