(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir damla ümit şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir damla ümit şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yazar, oturur, düşünür, düşündüklerini kağıda döker ve bir kitap çıkar ortaya. Konusu belki macera, belki aşktır..! Öylesi anlaşılır, akıcı, usta bir kalemdir ki, su gibi akar gider satırlar adeta içilircesine okunur.. Okuyanın ruhunu sürükler, alır götürür bir yerlere. Ama aslında; o kitabın, yazdıklarının içinde; ne o yazar vardır, ne o yazarın yaşanmışlıkları, ne kendinden bir parça, ne de kaleme aldığı o duygular... Sadece kurgudur. O kadar işte. Ötesi yoktur. Hepsi, herşey yazarın hayal gücüyle kurulmuş olan bir kurgudan ibarettir.. Güzel midir? Evet. Kurgulanmış bile olsa, beğeni, taktir toplar mı? Elbette..
Okurken mısralarınızı, bende kurgu hissini yaratmadı. Hatta tam tersi samimi, duru bir anlatımla özleyiş, umut ifade edilmiş sanki. Dilediklerinizin gerçekleşmesi dileklerimle, saygı ve sevgilerimi gönderiyorum.
Kıymetli mesajınız,bana usta bir kalemin,düşünüş ve sezgilerinden geldiğini,hemen anlattı.Çok teşekkür ederim.Şöyle ki:Öncelikle beni ön yargısız tahlil şekliniz çok duygulandırdı;sanki,benim beynimi okumuş gibi ve beni doğrularcasına...Mesajınızın,son cümleleri,hatırınızda kaldıysa,şöyle ki:(okurken,mısralar bende,kurgu tesiri yaratmadı;hatta tam tersi,samimi,ve duru bir anlatımla,özleyiş,umut ifade edilmiş:)Ve aynen düşündüğünüz gibi, nacizane,yaşantımın bir bölümünü kağıtlara dökmeye çalışıyorum;tabiiki ne kadara kadar...Sizlere,tekrar tekrar teşekkür eder,tüm güzelliklerin şahsınızda toplanmasını niyaz ederim Ayrıca,sonsuz saygı ve sevgilerimin kabulünü dilerim.
Okurken mısralarınızı, bende kurgu hissini yaratmadı. Hatta tam tersi samimi, duru bir anlatımla özleyiş, umut ifade edilmiş sanki. Dilediklerinizin gerçekleşmesi dileklerimle, saygı ve sevgilerimi gönderiyorum.