(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜKÜMSÜZDÜR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜKÜMSÜZDÜR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
herkesin yaşama sevinci kendine. bulanın işine yarar mı bilmem. hem o biterse yaşam kalır mı geriye? nefesimizin yettiği en son güne kadar kalacak o bir yerlerde. bazen dehlizlerimize kaçacak, bazen ulu orta sevda sözcükleri doğuracak.
küsmeyin sevgili şair. "Allah, kullarından dilediğine rızkı yayıp-genişletir, (ve) kısar da. Şüphesiz Allah, herşeyi bilendir."(ankebut 62) selam ve dualar.
estağfirullah diyelim. büyük söz etmeyelim. pazarlamamaya çalışıyoruz diyelim. uyarınız için teşekkürler. emin olmak ne haddimize! sadece umut ederek gülümsüyoruz. :)
yapmayın nolur? eğer tamamen yitirmiş olsalardı toplu intiharlar görmek an meselesi olurdu. gördüğünüz gibi herkes yaşıyor. nefes alıyor, işini yapıyor, ailesine göz kulak oluyor. yüzü asık da olsa devam ediyor hayatına ve hep bir an ötesinde daha iyi bir şey bulma ümidi ile yapıyor bunu. ister farkında olsun ister olmasın.
asık suratlara gelince. evet haklısınız insan kendini mutsuz etme konusunda çok başarılı. çoğu kişi sizin gibi ne varsa geçmişe dair sildim diyemiyor işte. geçmişi yad ederek asık suratlarla dolanıp duruyor. siz de demişsiniz eyvallah ama sonunda geçmişi sildiğim için yaşama sevincimi kaybettim diyorsunuz. :) asık yüzlü insanların artmış olmasındaki tek sebep gönüllerini dünyaya pazarlamış olmalarıdır.
bunlar benim kanaatim ve tecrübelerim sevgili şair. bu noktaya gelene kadar da epeyce asık suratlıydım. :) elhamdülillah diyelim şimdiki halimize. rabbim isteyen herkese, hatta istediğini fark etmeyen herkese nasip etsin. selam ve dua ile...
Yaşama sevinci biterse yaşam kalır mi geriye diye sormuşsunuz. Yazmadan edemedim. Herkes yaşama sevincini muhafaza ederek mi yürüyor sanıyorsunuz hayat yolunda?
Eğer öyle ise çevremizi sarıp sarmalayan asık yüzlü, mutsuz insanların günden güne çoğalmasının başka bir nedeni olmalı.
Yorumunuz için teşekkür ederim. İki cihan serveri Efendimizin (sav) buyurduğu gibi her daim "ümitvarız" çünkü ümit varsa biz varız...
Kayıpların hükümsüzlüğü şiirlerde, umutların varlığı hayatınızın içinde olması dileklerimle... Pek çok şiirinizi evvelce de okuyan biri olarak, kutluyorum şiirniz nezdinde kaleminizi. Saygılar.
inanıyorum ki yitirilmemiştir o yaşama sevinci
şiirde sadece bir ince sitemdir
ömrünüzü güzel eylesin mevla
dua ile...