-I- Kış gelmiş karlar yağıyor her yerde, Buz kesmiş yerler yine donmuş yerde, Kurtlar var yollarda, geçilmez kurttan, İnsanlar çıkmaz yola kurt gözler’de. -II- Kardan insan yaptı çocuklar yolda, Baktım durdum orda güzel yapmış da, Top oynar karlarda, yumak yapmışlar, Baktım onlar çok sevinir, vurdukça.
-III- Kuşlar titrer dalda görmüş kel avcı, Kuşlar hiç kaçmaz da, vurur kel avcı, Gidip kızdım hemen dedim kızdırma, Derken pişman oldu bizim kel avcı.
-IV- Güller açmış geldi, bahar erkenden, Bağzan bir gül verdi, sabah erkenden, Esmer bir kız gördü, tutup verdim’ de, Esmer kız hoşlandı güzelsin derken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aruz 'Rubailer -3-' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aruz 'Rubailer -3-' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zor bir iş başarmış şair, ne Arapça ne Farsça kelime kullanmadan arı duru Türkçe ile tamamlanmış dörtlükler, bu anlamda ayrıca kutluyorum var olun. Selam ve saygıyla.
Kuşlar titrer dalda görmüş kel avcı, Kuşlar hiç kaçmaz da, vurur kel avcı, Gidip kızdım hemen dedim kızdırma, Derken pişman oldu bizim kel avcı.
-IV- Güller açmış geldi, bahar erkenden, Bağzan bir gül verdi, sabah erkenden, Esmer bir kız gördü, tutup verdim’ de, Esmer kız hoşlandı güzelsin derken.
Güçlü bir kalemden,yine güçlü bir eser.Tebrik ederim değerli şair,saygılarımla efendim.
Selam ve saygıyla.