Ayak oyunları saydırır koyunları Acı çektitrerek kırarsan boyunları Devran döner, gün gelir gözün feri söner Öner, ama iyilik ve güzellik öner.
Gecelerimiz ışıksız, nur söne söne Döne döne, günahların çıkar en öne Hak hukuk değildir, sazlı ve sözlü guguk Horoz değil, tavuklar yapar guguk, muguk.
Kayırma, ayırma ve sıyırma kafayı Bahçeden kopar, taze portakal yafayı Mersin için kardeşçe dualar edersin Dinsiz zındık, dindar imam veya pedersin.
Bana baksın gözlerin masumca yürekten Bu şehir çok çekti yaban domuz sürekten Yetmişiki milletten insan var, buçuk var Ayırır kayırsan dünyalar olur dar.
Burası hak diyarı, barınmaz hıyarı Ver eline bilgi sayarı, al ayarı Ayak oyunları, kandırır koyunları Bükme, büktürme dimdik kalsın boyunları.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayak Oyunları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayak Oyunları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burası hak diyarı, barınmaz hıyarı Ver eline bilgi sayarı, al ayarı Ayak oyunları, kandırır koyunları Bükme, büktürme dimdik kalsın boyunları. YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA
Ver eline bilgi sayarı, al ayarı
Ayak oyunları, kandırır koyunları
Bükme, büktürme dimdik kalsın boyunları.
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA