Seni beklemenin tadını ben gittikten sonra anlayacaksın Ne zaman ben gidersem o zaman yüreğine yayılacak lezzeti
Her doğan güneşe batan hüzne alışacak gözlerin Geceler umut kuşlarını doğum sancısıyla geçecek Cıvıl cıvıl ötecek içinde yavru kelimeler Büyüdüğünü gördükçe cümlelerinin okşayacaksın saçlarını hazanlarının
Sen seni beklemenin yangınını ben gidince anlayacaksın Anlayacaksın ağlamak ne demek tebessümlere yalanı giydirmek nasıl Ateş dediğini seveceksin o zaman ellerinde kına yakmayı geçmişi yolmayı Yolduklarını atmaya kıyamamayı kırık kırık sedayı eklemeyi Ben gittiğim gün o gün sen ilk ağlayacaksın
Yokuşları nasıl bir gururla çıkar ayakların hayal kırıklarıyla nasıl uçulur Uçmanın ne menem bir şey olduğunu anlayacaksın düştükçe Kırıldıkça kolun kanadın yine isteyeceksin uçmayı Yüzmeyi bilmeden yüzeceksin okyanuslarda Savrulacak bedenin bir kıtadan diğer bir kıtaya Çektikçe cefasını bekleyeceksin ısrarla bir gün bir gün
Seni beklemenin doyumsuz tadını sen ne bilirsin Sen sende bile değilken ben seni sonsuz bir hazla yaşarken Sen yokluğumun karalarını bağlayacaksın bağrına Beyazı siyaha maviyi griye boyayacak ellerin yinede aşk diyecek dillerin Sen ben gittiğim gün işte o gün ilk ağlayacaksın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni beklemenin tadı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni beklemenin tadı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni beklemenin doyumsuz tadını sen ne bilirsin Sen sende bile değilken ben seni sonsuz bir hazla yaşarken Sen yokluğumun karalarını bağlayacaksın bağrına Beyazı siyaha maviyi griye boyayacak ellerin yinede aşk diyecek dillerin Sen ben gittiğim gün işte o gün ilk ağlayacaksın…
Çok etkileyici bir finaldi,yüreğinize sağlık!!!... Kaleminiz daim olsun.Sevgiler bıraktım sayfanıza..
Seni beklemenin doyumsuz tadını sen ne bilirsin Sen sende bile değilken ben seni sonsuz bir hazla yaşarken Sen yokluğumun karalarını bağlayacaksın bağrına Beyazı siyaha maviyi griye boyayacak ellerin yinede aşk diyecek dillerin Sen ben gittiğim gün işte o gün ilk ağlayacaksın…
----------------------------------------------------------------------------------- evet şairem bazı şeyler elden gidince kıymet bilinir... ama geri dönüşü olmayacak değeri geri almanın ,nedametten başka yüreğine sağlık..
Her doğan güneşe batan hüzne alışacak gözlerin Geceler umut kuşlarını doğum sancısıyla geçecek Cıvıl cıvıl ötecek içinde yavru kelimeler Büyüdüğünü gördükçe cümlelerinin okşayacaksın saçlarını hazanlar
Seni beklemenin doyumsuz tadını sen ne bilirsin Sen sende bile değilken ben seni sonsuz bir hazla yaşarken Sen yokluğumun karalarını bağlayacaksın bağrına Beyazı siyaha maviyi griye boyayacak ellerin yinede aşk diyecek dillerin Sen ben gittiğim gün işte o gün ilk ağlayacaksın… Kaybetmeden anlayamayız nedense kazandıklarımızın değerini...Yüreğimizin sesi olmuşcasınaydı dizeleriniz. Engin yüreğinize sağlık. Selam ve sevgilerimle...
Harika bir şiirdi .yalnız sevenler sevdiklerini ölünce bırakırlar o da ruhen değil şiirdeki ben gittikten sonra ben öldükten sonra manasını taşıyor benim için,gitmeden değerini bilmeli sevenin çok güzeldi yüreğinize sağlık.Saygı ve selamlar ....
Her doğan güneşe batan hüzne alışacak gözlerin Geceler umut kuşlarını doğum sancısıyla geçecek Cıvıl cıvıl ötecek içinde yavru kelimeler Büyüdüğünü gördükçe cümlelerinin okşayacaksın saçlarını hazanlarının
Yüreğine sağlık şairim. Bu şiirin üstüne başka şiir okumasam diyorum bu gece..Saygılar
Seni beklemenin doyumsuz tadını sen ne bilirsin Sen sende bile değilken ben seni sonsuz bir hazla yaşarken Sen yokluğumun karalarını bağlayacaksın bağrına Beyazı siyaha maviyi griye boyayacak ellerin yinede aşk diyecek dillerin Sen ben gittiğim gün işte o gün ilk ağlayacaksın…
İnsan gitmeden,varlığını,değerini anlayamaz sevilen.Mutlaka yokluğunun sızısını yaşamalı,hayatındaki önemi anlamalıdır.Bir şarkı var hatırlarsınız değerli şairem,sen hiç bensiz kalmadın ki,mevsimleri saymadın ki diye.Bunu anımsattı bana.Yine güçlü ve mükemmel dizelerdi.Tebrik ederim.Saygı ve selamlarımla.
Seni beklemenin doyumsuz tadını sen ne bilirsin Sen sende bile değilken ben seni sonsuz bir hazla yaşarken Sen yokluğumun karalarını bağlayacaksın bağrına Beyazı siyaha maviyi griye boyayacak ellerin yinede aşk diyecek dillerin Sen ben gittiğim gün işte o gün ilk ağlayacaksın…
Tebrikler şair. Sevilen kaybediidiğinde anlaşılmasın değeri. Yüreklerde layık olduğu yeri bulması dileğiyle. Tebrikler
Sen sende bile değilken ben seni sonsuz bir hazla yaşarken
Sen yokluğumun karalarını bağlayacaksın bağrına
Beyazı siyaha maviyi griye boyayacak ellerin yinede aşk diyecek dillerin
Sen ben gittiğim gün işte o gün ilk ağlayacaksın…
Çok etkileyici bir finaldi,yüreğinize sağlık!!!...
Kaleminiz daim olsun.Sevgiler bıraktım sayfanıza..