(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne farkeder ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne farkeder ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kasıtlı kurşun da öldürür... kaza kurşunu da ..sonuç fark etmiyor... ölüm ne yazık ki..ölümün geriye dönüşü yok ama diğerlerine çare bulunur her zaman...yeter ki aklımızı kullanmayı bilelim ...bilinçlenelim.... sevgim saygım her daim tebriklerimle değerli şair dost sevgili Güldane...
Biz mi abartıyoruz demekten bazen kendimi alamıyorum Güldane hanım. Hükümete bakarsanzı hiç bir sorun yok, sokaklara bakarsanız, her terafımız sorun, ekenomistlere bakasanız battık batacağız, istetsitik enstütüsüne bakarsanız, batmadık yerindeyiz. Başbakanımıza bakarsanız olan olatlar terör değil güncel olaylar, eğitim bitti dedndikçe, eğitim bakanımız diyor her şey yolunda. Hükümet olmuşlar çıktılar aya biz hala taşların üstünde taş atanlara bakıp " Ne luyor?" diye boşuna mı soruyoruz yoksa.
Neyse açıldı çenem. En iyisi yine susup oturmak tıpkı toplum gibi değil mi?
Var mı? VAR! Tehlikeli olanı da "farkında olmayarak" olanı hem de. Zehirlenmeye dünden hazır beyinler "düşünme/sorgulama/bilme" yetisini kullanmayı hatırlayana dek de sürecek galiba... Bu düşmanlığı yakından yaşayan ve hisseden biri olarak şiirin "özünü" yazan arkadaşıma saygılar...
1990 ların ortalarından itibaren dünyayı krizlerle ve savaşlarla (yöneten) cehenneme çeviren finans kapital bir yandanda halkların örgütlü gücünün önüne geçebilmek için ezilen, dışlanan geniş yığınların etnik külürel farklılıklarını (zenginliklerini) provake ederek halkları birbirlerine kırdıtıyor ülkemizde ise seneryo hep aynı, laik-anti laik, şeriat vs alevi -sünni, kürt- türk, bölücü- terörist adı altında 86 yılda onlarca darbe ve darbe girişimi, sivas, maraş,çorum,gazi,6-7 eylül,19 aralık katliamı yani saymakla bitiremeyeceğimiz kocaman bir korku imparatorluğu yarattı oysa şimdilerde kürtler üzerinde denenen bu seneryo tutmayacak sevgili dost çünki halklar bu büyük komployu bilince çıkarttı diye düşünüyorum...Sevgilerimle.
bence farkeder,hemde çok şey farkeder. eğer bu düşmanlık halini farketmişsek düzeltmek elimizde ama farkedemiyorsak nedenini niçinini düzeltmek için gereken sevgiyi nerden buluruz ki farkındalık şart diyorum ben