(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİM HAKLI KİM HAKSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİM HAKLI KİM HAKSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oğuzsoylum doğrulara eş ola, Saygı duyar, çamur atmaz bir kula, Doğruluktan başa gelse de bela, Kim haklı kim haksız yaradan bilir.
SAYIN (Oğuzsoylum), NE KADAR GÜZL DEMİŞSİNİZ, TEBRİKLER,SİZDE HAKLISINIZ, AYRICA BU (Oğuzsoylum) KELİMESİNİ DE ÇOK BEĞENDİĞİMİ BİLDİRMEK İSTERİM... KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA
Haklı olmak haktan yana olmaktır, Hak için sararıp öyle solmaktır, Dosdoğru yaşayıp,doğru ölmektir, Kim haklı kim haksız yaradan bilir.
Oğuzsoylum doğrulara eş ola, Saygı duyar, çamur atmaz bir kula, Doğruluktan başa gelse de bela, Kim haklı kim haksız yaradan bilir
Evet hocam yaradan bilir kim haklı kim haksız haksızın hesabıda mahşerde haklıda, mutlaka ödüllendirilir.güzel ve anlamlı şiirdi ,yüreğin dert görmesin.kalemin solmasın.mersinden selam ve saygılar.
Oğuzsoylum doğrulara eş ola, Saygı duyar, çamur atmaz bir kula, Doğruluktan başa gelse de bela, Kim haklı kim haksız yaradan bilir.
DOĞRU SÖZE NE DEN,R USTAM...HERZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ANLAMLI DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Hak için sararıp öyle solmaktır,
Dosdoğru yaşayıp,doğru ölmektir,
Kim haklı kim haksız yaradan bilir.
Tebrikler..Güzeldi şiirinizin içeriği..Hayırlı cumalar abim..Selam ve dua ile..