(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yobazlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yobazlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir degil iki degil bu kacinci CORUM`da sarilmadi halen sanci Beraber hotel ile hanci Sivasi kana bogdunuz YOBAZLAR ******************************************* harikasın yüreklerin sesi... asla susmasın kalemin bu ülke kanlı entirikların yuvası oldu artık akan kan bizden kanı akıtan bizden bu nasıl bir vicdandır tebrikler sevgilerimle...
bu bir oyun bizi oynatiyorlar kimimiz bu oyuna dahil olma k istemiyoruz kimimiz de farkinda degil bir torba kömüre oy satarsak bu oyunun sonu gelmez hemserim
Ozanımı ben de tebrik ediyorum. Allah'ın verdiği canı almak Allah'a mahsustur. Din kisvesi altında toplu katliam yapan yobazlar için yazılmış çok güzel dizeler okudum sayfanızda, Oy Madımak isimli konuyla ilgili benimde bir şiirim var bu sitede..Mekanları cennet olsun Allah birdaha böyle acılar göstermesin bizlere. Saygılar..
Yakistimi soruyorum ALLAH niyazinda
Neye hitap ediyorsunuz aklinizla
Sivasi kana bogdunuz YOBAZLAR
Bir degil iki degil bu kacinci
CORUM`da sarilmadi halen sanci
Beraber hotel ile hanci
Sivasi kana bogdunuz YOBAZLAR
cok güzeldi yüreginize saglik
sonsuz saygilarimla