1 mayıs 2003 petrol kan alıcaktır dünyada kaç oyun daha sergilencek canın suyuna susamış kaç insan var güneş doğmuyor doğusunda ki vatana bir kadın gelir karşıdan er dediğini sermiş namlunun ucuna
6 nisan 1992 tarihi hatırlayan varmı aranızda kundakta ki bebeğin alnına kurşun yağdı hangi ülke koştu yardıma? tecavüz vakalarını saymıyorum diri diri gömüldü bedenler kara toprağa güzelim bosna kana bulandı çakalın ellerinde
bunlar yakın tarih unutulanlarda var mesala
6 ağustos 1945 yer japonya hiroşima uyandı sabahına görülmez oldu sema yer yok ses kesilmiş atomun gölgesinde bakın duruyor izi halen sakat doğan canlarda
okumayın bu romanı yeter kulağımı kapadım hürriyetmiş nerde? oyuncak değil insanlık yapmayın dört kitap boşunamı buyurmuş yoksa size dileğim şudur dünyalıkta zebaniler ortaklık etsin ahiret zamanında......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kan masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kan masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aynasıdır inanmışın bir diğer inanan.Aynasında kusurlarını görsün ve erdemlerini göstersin diye insan... Ne derece cilalanırsa saf aynalar, o denli artar gönüllerde aşk... (Şeyh Galip)
Senyorum... Duyarlı yürekli zarif ruhlu senyorum Rabbim duysun dilerim o güzel mısralarını Haklı aklı duysun insanlık insan olabilmenin aşktan geçmek olduğunu Hırslarımız olmadık tutkularımız yüzünden kanayanbebekler minicik çocuklar ölmesin. Kutlarım güzel dizelerini sevgimdesin...
oy benim yasemin çiçeğim dünyada belirtiğim bir kaç katliam o kadar çok var ki şimdi adını unuttumuz ilerki yıllarda yenisi eklenmez inşallah bizde burdan konuşuyoruzda birileri duyuyormu bilmiyorum.3 yaşında bir canın bile kanına susamışsa insanlık ne desek boş geliyor bazen.. sevgimdesin saygımdasın birtanem her daim...
hoşgeldin satırlarıma zaralıcan kardeşim biz insanoğlu neden çözemiyoruz halen sadece ahirete kefenle gidecemizi...ben yazıyorum ama anlayana tabi yine iyiki varsın kardeşliğimiz daim olsun...
Ne derece cilalanırsa saf aynalar, o denli artar gönüllerde aşk... (Şeyh Galip)
Senyorum...
Duyarlı yürekli zarif ruhlu senyorum Rabbim duysun dilerim o güzel mısralarını
Haklı aklı duysun insanlık insan olabilmenin aşktan geçmek olduğunu
Hırslarımız olmadık tutkularımız yüzünden kanayanbebekler minicik çocuklar ölmesin.
Kutlarım güzel dizelerini
sevgimdesin...